Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteleeko joku teistä oikeasti, että presidenttiehdokkaan haukkuminen saa kannattajat muuttamaan

Vierailija
02.02.2012 |

mielensä? Ihmeen paljon vaivaa te jaksatte nähdä tuossa ehdokkaiden mollaamisessa. Sillä vain ei ole mihinkään mitään vaikutusta, tai korkeintaan haukkumanne ehdokas saa sympatiaääniä.

Sitäkö haluatte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin skipannut kaikki vaaliketjut.

lapsellista touhua haukkua ehdokkaita ja heidän äänestäjiä.

Vierailija
2/2 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minä olin tuollaitsen vaikutteiden armoilla ennen kuin juttelin näistä asioista oikeasti tietävän kanssa, joka jaksoi selvittää minulle juurta jaksaen politiikkaan liittyviä asioita.

Olen ollut yleensä sen verran laiska seuraamaan politiikkaa, että olen sen takia ollut kaikenlaisten mielipidehuuteluiden ja valheidenkin vietävissä. En tosiaan viitsinyt tarkistaa jos joku täällä vaikka huuteli, erityisesti Haavistosta, jotain, että onko se totta, vaan muodostin äijästä kuvaani sen perusteella ja päädyin siihen että onpa nolo tyyppi, miten on edes laillista että tuollainen saa olla ehdokkaana. Minunkaltaisiini "vaalilaiskureihin" siis voi hyvinkin olla mustamaalaamisella vaikutusta - jos toista mustamaalataan enemmän niin päätellään helposti että tuossa on enemmän vikoja.

Mutta kyllä kusetetuksi tunsin itseni kun sitten aloin tietävämmän avustuksella etsiä totuutta nettiväitteiden takaa, ja huomasinkin että ihan silkkaa valhettakin paljon liikkuu panettelujen lisäksi. Nyt olen samaa mieltä kuin aloittaja että kuka ihme uskoo noita mustamaalaajia, mutta niin, minäkin uskoin vielä 2 viikkoa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän