Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Ruotsin miljonääriäideistä?

Vierailija
02.02.2012 |

Se on mun mielestä ihan hauska, mutta nyt kun olen katsonut sitä pari jaksoa peräkkäin, alkaa tulla jotenkin sairas olo. Onko noi ihmiset ihan häiriintyneitä? Mitä mieltä olet?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoja. Onko meno jotenkin muuttunut, vai?

Meneehän niillä moni juttu överiksi (verrattuna tavallisen tallaajan elämään), mutta silti ne on jotenkin niin...luonnollisia..."taviksia".

Vierailija
2/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä oon tuijotellu.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabel oli viime jaksossa ajokorttikokeineen aika hauska. Maria on yleensä aika symppis.

Vierailija
4/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on suosikkini. Tuo uusi Gunilla näyttää ihan psykolta ja Agnes on ällöttävä. Vanha kurttunen akka käyttäytyy ja pukeutuu kuin teini. Isabel on mielestäni liian ylimielinen.

Harmittaa kun Lena ja Päivi eivät ole mukana enää. He olivat sympaattisempia kuin nää nykyiset.

Vierailija
5/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se gunilla ahdistaa mua. tuntuu haluavan hyväksyntää muilta, etenkin marialta. vaikuttaa hyvin oudolta. on myös oudon näköinen, vaikka entinen malli?

Vierailija
6/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se on uimapukumalli. Olisi kiva tietää, että mikä taho ostaa Agnesin uimapukukuvia, joku Golden oldies-lehti? Jotenkin ihan hämärä juttu...

Vierailija
7/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös katsoin edellistä kautta aina satunnaisesti, mutta tätä nykyistä ei pysty! Jotenkin Gunilla ja Agnes-Nicole tuntuvat olevan LIIAN häiriintyneitä, ei ole hauskaa enää...

Vierailija
8/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Agnes käyttäytyy pelottavan oudosti. Hän on jotenkin vainoharhaisen oloinen ja pakkomielteinen. Isabella on sekopäisen omahyväinen. Omasta mielestään saa tehdä mitä huvittaa, vaikka lainvastaisesti, esim. ajokortitta ajaminen. Isabella simputtaa avustajaansa törkeästi. Gunilla on myös jotenkin todellisuudesta vieraantunut ja ajoittain sekava. Maria oli aiemmin tavallisempi. Nyt näyttää niin kuin rouvalla olisi noussut kusi hattuun niin sanoakseni.

Vierailija
9/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se on uimapukumalli. Olisi kiva tietää, että mikä taho ostaa Agnesin uimapukukuvia, joku Golden oldies-lehti? Jotenkin ihan hämärä juttu...

...nimi on Agnes-NICOLE! :D

Vierailija
10/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Agnes on niin paha, ettei pysty katsomaan...

Vierailija
11/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on hiukan tekohammasmaiset ikenet? joka oli eilen kovasti menossa niille Oscar juhlien jatkoille?? Se on ihan järkky, mut Maria vaikuttaa ihan sympaattiselta.

Vierailija
12/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna anka oli ihan järkky!! Mutta Maria on edelleen ihastuttavan tavallinen rikas höppänä.Vaikka Anges-NICOLE haukkuikin sen tyhmäksi.

Vierailija
13/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmean näköisiä tekopeli naikkosia. Ja eivät ilmeisestikään ihan penaalin tervämpiä tapauksia :)

M34

Vierailija
14/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin en olekaan mitään miljonääriäiti-ohjelmia seurannut. Musta se oli hyvin ajatuksia herättävä ohjelma. Ja kaipa sillä nyt jotain viihdearvoakin mulle oli ;). Olen kiinnostunut mm. psykologiasta ja sosiaalipsykologiasta ja varmaan eniten juuri noilta kanteilta ohjelmaa seurasinkin. Jotkut jutut eritoten laittoi miettimään niiden ihmisten sielunelämää, ajatusmaailmaa ja valintojen taustalla olevia prosesseja. Että onko ne aina aikuisiällään ollut samanlaisia vai onko raha jotenkin vaikuttanut niiden käyttäytymiseen.

Se Gunilla kyllä herätti mussa varmaan eniten säälin tunteita kuin mitään muuta. Jotenkin se vaikutti vähän jopa mielenterveysongelmaiselta :/. Mutta aion kyllä seurata myös jatkossa. Sitä ennen tulee muuten mun lemppari... Jutta ja superdieetit :)!

Vierailija
15/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä, rasittavia huomiohoroja ja lisäksi kaikki ihan järjettömän RUMIA, pois lukien tää viiskymppinen uimapukubarbie A-N joka on kuin joku avaruusolento.

Vierailija
16/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti myös kun Isabellaa inhotti olla vanhusten ja meksikolaisten lähellä. Miten se kehtas sanoa sen ääneen? Ja sitten kuiskaili kuin joku teini sille avustajalleen siinä kokeessa ja yritti saada siltä oikeita vastauksia.

Maria ainut täyspäinen.

Vierailija
17/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki pitävät Mariasta eniten.

Agnes vaikuttaa muutenkin harhaiselta...

Vierailija
18/18 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mutta Agnes-Nicolen oikea nimi on ihan vaan Agnes.

Agnes-NICOLE siksi, että Gunilla erehtyi sanomaan pelkäksi A:ksi, josta Agnes kimpaantui ja moitti että hidaskin tajuaa, että hän on Agnes-NICOLE.