Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongintaleikin palkinnoksi

Vierailija
02.02.2012 |

Järjestän lapselleni syntymäpiävät ja ajattelin, että lapsista olisi mukava onkia lakanan takaa jotain itselleen. Mitä voisin laittaa ongenpäähän? Pienet karkkijutut on kaikille mutta voisi jotain muutakin. Leluja en viitsi ostaa kun kaikki pienetkin on niin kalliita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorminukkeja. Ne maksoivat 5,95/ 10 kpl. Näin yhden hinnaksi ei paljon tule ja on ihan hauska pieni palkinto. Riippuu tietysti, minkä ikäisille palkintoja etsit, mulla 4-v. tytön synttärit.

Mutta muuten varmaan just tarroja, jotain Tiimari-kyniä ym.

Vierailija
2/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tehnyt mitään pientä itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimme isot pipariukot, tyttö koristeli ne Smarties-karkeilla ja sokerivesikuorrutteella. Käärittiin sellofaaniin ja kaikki pitivät kovasti. Halvaksi tuli, ja suht vähän vaivaa.

Vierailija
4/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esineitä jo valmiiksi. En kyllä jaksaisi panostaa. Äidit ehkä arvostavat, mutta lapsille on aika sama, onko joku näpertänyt jotain omilla pikku kätösillään vai ostanut Tiimarista kiinalaisten pikkukätösten tekemää. Eettisempää tietysti näpertää itse.

Itse ajattelin laittaa pikkutytöt tekemään itse itselleen rannekorut, ostin kasan askarteluhelmiä, joita saavat pujotella. Näin ne eivät tietenkään ole ongintapalkinto, mutta muisto synttäreistä kuitenkin. Toki niitä voisi itsekin näperrellä, jos haluaa palkinnoksi antaa. Mutta kyllä sillekin hintaa tulee - eivät ne helmet ihan ilmaisia ole.

Vierailija
5/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimme isot pipariukot, tyttö koristeli ne Smarties-karkeilla ja sokerivesikuorrutteella. Käärittiin sellofaaniin ja kaikki pitivät kovasti. Halvaksi tuli, ja suht vähän vaivaa.

Jotain syötäväähän voisi tietenkin tehdä itse. Mä vain ajattelin, että sen piti olla jotain muuta, kun ap sanoi jo ostaneensa karkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi