G: Mikä on paras halpa naamarasva?
Laitoin juuri Tummelia pintaan, on ihana rasvainen hyvä rasva kun nyt talvella iho kiristää.
Kommentit (11)
Rasvojen kautta elimistöön ihmeytyy järkyttävä määrä kaikkea ylimääräistä.
tykkään kun on kevyt mutta hoitava
tummelia en naamaan laittais, antibakteerisena kuivattaa vain lisää
Pintakuiva, mutta epäpuhtauksiin taipuvainen iho voi hyvin. Pitkään käytinkin liian geelimäisiä rasvoja.
Rasvojen kautta elimistöön ihmeytyy järkyttävä määrä kaikkea ylimääräistä.
Jaa-a. Mitähän tarkoitat?
Itse käytän nykyisin Avenen rasvoja. Olen ollut tosi tyytyväinen laatuun ja sopivat hyvin iholleni. Minusta ovat halpoja verrattuna aiemmin käyttämiini Shiseidon ja Chanelin hoitotuotteisiin.
Mitä ihmeen myrkkyjä niistä rasvoista nyt muka elimistöön imeytyisi ihon kautta? Mieti hiukan. Ne rasvoissa olevien aineiden molekyylit on sen verran isoja, ettei ne yksinkertaisesti MAHDU imeytymään ihon läpi elimistöön.
Ihon pintaa jotkin aineet voi ärsyttää - kuten minulla hajusteet. Mutta ei niistä ihon läpi mitään imeydy. Oikeasti voiteet ei vaikuta edes niihin ihon syvempiin kerroksiin, mitä mainoksissa väitetään. Ihon pintakerroksiin kyllä vaikuttavat.
Millaisella yleissivistyksellä te täällä maailmassa liikutte? Jos voiteista imeytyisi jotain elimistöön, niin sittenhän voisi esim. ruokaa valmistaessa, astioita pestessä, ovenkahvaan koskiessa ihmeytyä ihon läpi aineita elimistöön... Joopa joo. Apua. Mitäs jos joskus lukisitte jotain muutakin kuin av-palstaa ja seiskapäivää?
Välillä koitan vaihtaa ties mihin naamarasvoihin, mutta sit palaan uskollisesti takaisin vanhaan. Koska se nyt vaan toimii mulla.
tummelia en naamaan laittais, antibakteerisena kuivattaa vain lisää
en ole huomannut että kuivattaisi, "yövoiteena" käytän koska kosteuttaa.
aamulla laitan "oikeata" päivävoidetta.
Näitä tulee ostettua naamarasvaksi.
Ja sillä voi rasvata koko kropan.