YH-ystäväni olisi tarvinnut apua lapsen haussa... En periaatteessa
suostu, jokainen hoitakoon omansa. Ja mitäs ryhtyi yh:ksi!?! Sen siitä saa
Kommentit (11)
Kaikki eivät RYHDY yh:ksi, toiset joutuvat. Muutkin tarvitsevat joskus apua kuin yh:t, mekin, vaikka on 2 vanhempaa ja 2 lasta. On itsestäänselvää antaa apua, kun voimme, ja välillä myös saamme sitä.
Entä jos joku parisuhteessa elävä tarttee apua?
Silloinhan siinä perheessä on 2 jotka voisivat hoitaa asiansa.. ;)
että oma vika kun on yh? Että lasta tehdessään jotenkin on halunnut yh:ksi? Syytätkö sillonkin äitiä, jos on eronnut esim. väkivaltaisesta miehestä suojellakseen itseään ja lastaan? Kuule kyllä ne isälliset ja äidillisetkin perheet tarvii apua, vaikka on kaksi vanhempaa, ei avun tarvitsemisessa ole mitään pahaa. Itse autan vaikka ei pyydettäisi ja otan apua vastaan jos sitä tarjotaan. Joskus pyydän apua ja saan sitä vastineeksi omasta avusta. On ihanaa kun ympärillä on ihmisiä jotka oikeasti välittää toisistaan ja haluaa toisille hyvää.
turhaan vaahtoatte typerästä provosta.
Medialukutaidossa taitaa eräillä olla pieniä puutteita.
ja minä en periaatteessa huoli ystäväkseni tuollaisia jotka eivät auta. autanhan minäkin.
Naapurini opiskelee ja lapset tarhassa.Olen usein hakenut heidät sieltä meille,kun äidillä mennyt pidempään koululla.
Ja mitä pahaa on auttaa toista, asumme samassa kerrostalossa.
Itselläni 4 lasta ja naapurilla 2 lasta.
Minusta on vain mukavaa auttaa.
Ja myös tämä naapuri auttaa minua.
Ja lapsemme leikkivät keskenään,vuorotellen heillä ja meillä.
Naapurini opiskelee ja lapset tarhassa.Olen usein hakenut heidät sieltä meille,kun äidillä mennyt pidempään koululla.
turhaan vaahtoatte typerästä provosta. Medialukutaidossa taitaa eräillä olla pieniä puutteita.
on yh? Siis et voi auttaa kaveria? Toivottavasti sulla on omia lapsia ihan vitun pitkä liuta eikä kukaan auta sinua, typerä!