Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka tissuttelette lähes joka päivä ( kuten minä )

Vierailija
01.02.2012 |

Miten miehelle suhtautuu siihen? Oma mieheni on ns. hankala tyyppi jossain asioissa, mutta lähes joka iltainen juomiseni ei häntä tunnu vaivaavan lainkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasin viiniä/kaljaa. nyt kylmänä talviaikana juon joka ilta min. 1 lasin punkkua, viikonloppuisin pullon/ilta.

no problemo

Vierailija
2/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku VOI juoda joka päivä? Teillä täytyy olla alkoholiongelma! Ei millään pahalla. Pystyisitkö olemaan viikon juomatta tippaakaan?? Minua ällöttää pelkkä ajatuskin päivittäisestä (pikku)hiprakasta! Alkoholi on minulle juhlajuoma, ei arkea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole

mua ällöttää ihmiset, jotka on noin rajoittuneita kuin sinä.

juhlissa juodaan aitoa shampanjaa ja ollaan pukeudutta asianmukaisesti, punkkua voi juoda pyjamassakin

Vierailija
4/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku VOI juoda joka päivä? Teillä täytyy olla alkoholiongelma! Ei millään pahalla. Pystyisitkö olemaan viikon juomatta tippaakaan?? Minua ällöttää pelkkä ajatuskin päivittäisestä (pikku)hiprakasta! Alkoholi on minulle juhlajuoma, ei arkea...

Meillä on lähes joka ilta ruuan kanssa viiniä. Juodaan sitä lasillinen, max. kaksi. En pidä meitä alkoholiongelmaisina eikä olla hiprakassa.