Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en pysty lopettamaan kiroilua!

Vierailija
31.01.2012 |

mielestäni kiroilu on kauhean kuuloista ja junttia, mutta en voi sille mitään että itsekin sitä harrastan. olen asunut 15 vuotta poissa suomesta ja jotenkin sillä verukkeella on kehittynyt tapa, että kun ottaa päähän niin voi kiroilla kun kukaan ei ymmärrä. nyt meillä on reilu 1v lapsi ja toinen tulossa, ja tähän asti olen huoletta 'ilmaissut itseäni' lapsenkin aikana ja jotenkin kuvitellut että kun on niin nuori vielä niin ei opi näitä sanoja. mutta nyt olisi varmaan aika lopettaa..en vain pysty! ja hermot on kireällä viimeisillään raskaana! miten saisin itseni lopettamaan kiroilun??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnistuihan se. En tarvinnut ku positiivisen raskaustestin tuloksen ja tiedon siitä, että lapsen isän kymmeneen ensimmäiseen sanaan on kuulunut kolme kirosanaa. En omista lapsistani halua kielellisesti juntteja, joten pakko se oli yrittää. Mieskin oppinut hillitsemään itseensä paremmin nyt.

Vierailija
2/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni varmaan on se joka 3 sana kirosana.. nooo.. olen yrittänyt lapsen ähellä vähentää, töissä kiroilen senkin edestä sitten...

kannattaa vaihtaa joitakin fiksuja sanoja tilalle, eli vaikka se vittu on vitsi tai voi v.. parempaa en keksi.. äitin kertoi kun minä olin pieni niin hän kiroili näin, 1 banaani, 2 banaania 3 banaania :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kiroilu on kauhean kuuloista ja junttia, mutta en voi sille mitään että itsekin sitä harrastan. olen asunut 15 vuotta poissa suomesta ja jotenkin sillä verukkeella on kehittynyt tapa, että kun ottaa päähän niin voi kiroilla kun kukaan ei ymmärrä. nyt meillä on reilu 1v lapsi ja toinen tulossa, ja tähän asti olen huoletta 'ilmaissut itseäni' lapsenkin aikana ja jotenkin kuvitellut että kun on niin nuori vielä niin ei opi näitä sanoja. mutta nyt olisi varmaan aika lopettaa..en vain pysty! ja hermot on kireällä viimeisillään raskaana! miten saisin itseni lopettamaan kiroilun??

JUMALAAN ja olen huomannut perkeleellisten voimien lisääntyvän perkelettä kutsttaessa, olen todella havainnut että paras jatkaa taistelua kiroilua vastaan ja onhan se 10 käskyn rikkomista.

Vierailija
4/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAAN ja olen huomannut perkeleellisten voimien lisääntyvän perkelettä kutsttaessa, olen todella havainnut että paras jatkaa taistelua kiroilua vastaan ja onhan se 10 käskyn rikkomista.

älä saatana! Perkeleen jännä, täytyy sanoa helvetti soikoon!

Ahaa, ihan kuin pihakuusen takana olisi vanha vihtahousu itse jo kytiksellä! Paskempi juttu...

Vierailija
5/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä saatana! Perkeleen jännä, täytyy sanoa helvetti soikoon!

Ahaa, ihan kuin pihakuusen takana olisi vanha vihtahousu itse jo kytiksellä! Paskempi juttu...

ei kannata kokeilla ,kokemusta on valitettavasti.

Vierailija
6/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa viralliset oikeat kirosanat on mainittu raamatussa

Vierailija
7/7 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan kiroillut ennen lapsia. Nykyään kiroilen melkein joka päivä. Välillä tsemppaan oikein tosissani ja olen pari viikkoa kiroilematta, sitten taas lähtee lapasesta. :-/