Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa miestä jonka mielestä nainen on syypää AINA ja KAIKKEEN pahaan ja ikävään?

Vierailija
30.01.2012 |

Ajatus on näillä se että miehellä ei ole loppujen lopuksi mitään vastuuta mistään omista teoistaan. Mikä tällaisten miesten kasvatuksessa on mennyt pieleen?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehestä kenties? Mieheni sanoo että olet samanlainen ämmä kuin hänen 3 exäänsä,eli siis olemme kaikki samanlaisia? Ämmiäkin vielä?

Vierailija
2/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon näitä miehiä, joiden mielestä kaikki on naisten vika. Nainen on siitä kätevä syytettävä, että jokaisella ihmisellä on ainakin äiti, jota syyttää, jos muita naisia ei koskaan ole ympärillä ollut. Ja naisiahan voi tietysti syyttää myös siitä, että he eivät parveile palvelemassa tätä öykkäriä.

Jotain häikkää heillä on itsensä kanssa ja eivät tajua sitä, vaan on helpompi heijastaa kielteiset tunteet naisiin ja vihata heitä kuin tutkia omia tunteita. Ankara isä, joka ei ole antanut pikkupojan itkeä, ja pojasta on kasvanut vihaa ja surua sisällään pyörittävä mies? He, no, toki se ankara voi olla se äitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin palstalla. Mieheltä ei voi eikä saa vaatia mitään, koska mies nyt vaan on sellanen ettei se osaa. Naisessa on vika kun ei katsonut sen ressukan perään :(

Vierailija
4/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa persoonassaan tai ulkonäössään. Mielestäni on aika surkuhupaisaa että naisia raivoisasti haukkuva ja huoritteleva mies luulee OIKEASTI olevansa rehellinen ja luotettava kunnollinen suomalaismies joka ei kuitenkaan riitä naisille jotka hänen mielikuvituksessaan arvostavat vain rahaa ja ulkonäköä. Missä itsekriittisyys, oikeasti?! Eivätkö nuo miehet huomaa että he karkottavat naiset siksi että sattuvat olemaan pelottavan vainoharhaisia ja aggressiivisia!

Vierailija
5/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö äiti olekkaan nainen?

Vierailija
6/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin palstalla. Mieheltä ei voi eikä saa vaatia mitään, koska mies nyt vaan on sellanen ettei se osaa. Naisessa on vika kun ei katsonut sen ressukan perään :(

Mä kasvoin kodissa jossa isä oli hurmoksellinen uskovainen ja sitä mieltä että naisen on ihan kaikessa alistuttava miehen tahtoon. Veljestäni kasvoi hurjapäinen sovinisti-uskovainen, ja minusta pelokas ikisinkku.

Vierailija
7/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö äiti olekkaan nainen?

Tänään valitin täällä miehestäni ja sain kuulla että vika olikin minussa itsessäni. Tajusin sen että vika on aina naisessa jos mies jotain mokaa. Kannattaa aina katsoa peiliin.

Vierailija
8/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erota vastuita, syy-seuraussuhteuta, hyväksyy itselle enemmän kuin muille jne

Eräs psykiatri puhui kerran tästä ja totesi, miehet sitoutuvat omaan kehitykseensä nähden varhain ja tästä seuraa, että vaimolle lankeaa kasvatusvastuu, siis viimeistely ja rajojen asettaminen. Tämä ei siis ollut mikään vitsi vaan ihan totisinta totta.

Vierailija
9/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erota vastuita, syy-seuraussuhteuta, hyväksyy itselle enemmän kuin muille jne

Eräs psykiatri puhui kerran tästä ja totesi, miehet sitoutuvat omaan kehitykseensä nähden varhain ja tästä seuraa, että vaimolle lankeaa kasvatusvastuu, siis viimeistely ja rajojen asettaminen. Tämä ei siis ollut mikään vitsi vaan ihan totisinta totta.

Vierailija
10/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naulan kantaan!! Tuon voisi kopioida sadalle keskustelupalstalle.. Niin, raivoissaan öykkäröidään ja ihmetellään, kun ei naista löydy palvelemaan, rahan peräänkö ne ovat.

Vierailija
11/11 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkaa mukanamme, joten miettikääpä siltä löytyviä syitä omien parisuhteidenne ongelmissa.

Mitä tiedät miehesi isovanhmista entä heidän isaovanhemmistaan?

Mun mieheni on kasvanut "isättömänä" kolmannessa polvessa, joten en ihmettele yhtään, että hänellä on vaikeuksia toimia isänä.

Mun äiti, äidinäiti ja äidiäiti ovat olleet monilapsisten perheiden käytännössä ainoita huoltajia, joten en ihmettele yhtään, että kannan vastuun kaikesta.

Mun miehen huumori on samanlaista kuin isäni ja niin on muuten mun siskonmiehenkin.