Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tulla oikeesti raskaaksi?!!

Vierailija
30.01.2012 |

Mulle ei sovi mikään ehkäisy ja kondomia emme halua käyttää. Totesin monien pillerivaihdosten jälkeen, että ne ei sovi mulle. 3kk aikana alko tulee hirveitä pohje oireita, jossa puutuu/vetäis suonta ja tuntuu paineen tunne et on pakko liikutella kokoajan sitä. Sit vihdoin lopetin ja paripv ni kivut ja tuntemukset hävis. Onko kellää muulla? Ja kysymys kuuluukin, että voiko tulla raskaaksi oikeesti? kun me ajateltii et voi seksiä harrastaa, mutta ei loppuun asti. Ku eihän sitä tavaraa sieltä tule sillee ennen siemensyöksyä. Olen joskus aikaisemminkin ollu muutamia kertoja ni en oo tullu raskaaksi. Ollaan päälle parikymppinen pari ja ei haluta vielä lapsia, mutta jos nyt sattuisin vahingossa tulee ni kyl mä sen loppuun asti kantasin, mut niit pillerihormonejakin on kehossa vielä. Kierukkaa en halua laittaa ollenkaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siittimestä erittyy pieni määrä kirkasta limaa jo hyvissä ajoin ennen siemensyöksyä, kiihottuneessa tilassa.

OSALLA miehistä tässä "touhutippa" nesteessä on siittiöitä, ja raskaus on hyvin mahdollinen vaikka mies ei laukeaisi yhdynnän aikana.

OSALLA (ilmeisesti n. 2/3) ei ole, ja silloin keskeytetty yhdyntä on kohtalaisen luotettava ehkäisymuoto.

Ongelmana on nyt, että ette tiedä kumpaa tyyppiä miehesi on.

Onko kokeiltu sekä keltarauhaspillerit (minipillerit) että yhdistelmäehkäisypillerit?

Pillereitä parempia, jos on hormoneille herkkä, ovat sellaiset ehkäisykeinot joissa hormonia vapautuu tasaisesti. Pillereillähän sitä on aina pillerin nauttimisen jälkeen elimistössä PALJON ja sitten vähemmän ja vähemmän kunnes ottaa seuraavan pillerin. Koska vaikutusta pitää riittää koko vuorokaudeksi, määrä on suuri siinä alussa. Esimerkiksi hormonikierukassa hormonivaikutusta on paljon vähemmän.

Vierailija
2/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kondomiin kyllä tottuu, ja siitä tulee ihan luonteva osa yhdyntää. Kokeilkaa erilaisia merkkejä, jotkut ovat seitinohuita, toiset jämäkämpiä. Jotkut ovat helppoja pukea päälle, toiset menevät helposti ruttuun tai kiristävät pukiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan jo etukäteen perheenlisäyksestä. Niin siinä tulee käymään noilla opeilla.

Vierailija
4/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan jo etukäteen perheenlisäyksestä. Niin siinä tulee käymään noilla opeilla.

Mutta jos lapsi on tosiaan ehdoton ei, pitäisi harkita jotain muuta kuin keskeytettyä yhdyntää. Siinä saa kuitenkin aina vähän kuumotella, että tulevatko ne menkat.

t. numero joku, joka käytti kyseistä menetelmää puoli vuotta

Vierailija
5/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään "oikeesti" voi tulla raskaaksi. Leikisti vaan.... Pankaa sydämenne kyllyydestä!

Vierailija
6/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vakavissaanko joku nykyään suosittelee keskeytettyä yhdyntää ehkäisyks.. huoh.. minäkin, joka en ole aktiivisesti hankkinut tietoa aiheesta tiedän, että ainoa varma ehkäisy on selibaatti.

Toisaalta en kyllä haluais keskeytettyä yhdyntää ihan siksikin, että on ihan eri asia, jos mies laukeaa sisään kuin jos ei... se siis ainakin itellä lisää tunnetasolla nautintoa, ku tunnen, ku mies laukeaa sisään..

no kukin tavallaan

Vierailija
7/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin veikkaan että olet reilusti alle vuodessa (ehkä realistisemmin puolessa) raskaana. Eli valmistaudu henkisesti äidiksi tuloon.

Vierailija
8/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi tulla aikuisten oikeesti raskaaksi

3 kk on lyhyt aika kokeilla jotain pillerimerkkiä, mars gynelle hakemaan uutta reseptiä, tai sitten jotain muuta - laastari, ehkäisyrengas.....

Vierailija
9/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai montako aioitte tehdä? Olen samaa mieltä kuin edellinen vastaaja, vuoden sisällä teillä tuhisee oma pieni käärö.

Vierailija
10/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan pitäis olla. Eikse oo tosi epätodennäköistä? Mä en jaksa kuvitella sellaisesta raskaaksi tulisin. No ei ainakaa haluta mitää lasta vielä, mutta jos sellainen vahinko sattuu ni asenteella mennää ja pidän sen, vaikka sit yksin.

Vierailija
11/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kääröjä tule vaikka ehkäisisitte luomumenetelmillä jos vain osaatte. Meillä on molemmat lapset saaneet alkunsa ihan ensimmäisen yrityskierron aikana, mutta lapsilla on 7 vuotta ikäeroa ja ehkäisynä vain varmat päivät/keskeytetty yhdyntä. Ja kyllä, molemmat lapset ovat mieheni lapsia ennenkuin seuraava katkera raakkuja liihottaa sitä kommentoimaan!

Vierailija
12/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi olisi teille "vahinko" ja ei-toivottava asia niin ihan vaan kiltisti käytätte sitä kondomia ja vaikka jotain ehkäisyvaahtoa lisäksi, pelkästäänkin kumin kanssa jo tosi varmaa touhua. Jos asenne on tuo, että "emme halua käyttää kondomia" ja mikään muu ei käy niin ette ole ihan oikeasti kypsiä harrastamaan seksiä.

Vierailija
13/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos isäksi tulis. Sanoi et jos kusetan sen raskaaksi ni yksin saisin vastuuni kantaa. Mut toisaalta se ois siistii tulla ja se sano et ei laukee sisälle ettei vaan tuu lasta eikä se tiedä et vois ehkä tulla ku on tällee et ei loppuun asti. Mä oisin salaa onnellinen mut jos jäisin yksin lapseni kanssa ja oon kauhee bilehile ja matkaintonen ihminen ni vois ehkä masennuttaa jos yksin olisin ja vanhemmatkin ja sisaret asuu kaukana. No, mutta ehkä mun mies lämpenis kun se mua rakastaa kuitenki ihan hulluna. Mä en vaa jaksa uskoa et sellasesta tulis raskaaksi..vieläkää :D

Vierailija
14/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähtisit jo kouluun, ope odottaa jo!

Vierailija
15/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen. Myöskään imetys ei ole ehkäisykeino.

Vierailija
16/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin provo 14-v.

Mutta tosiaan on sellaisiakin AIKUISIA, jotka kuvittelevat ettei touhutipoissa ole siittiöitä. Niissä voi olla.

Meilläkin käytetään ehkäisykeinoja keskeytettyä yhdyntää, ollaan käytetty jo monta vuotta. Lapsia ei näy ja mua on alkanut jo jännittää ollaanko me täysin hedelmättömiä... (rivien välistä voi siis lukea, ettei olisi katastrofi vaikka paksuksi pamahtaisinkin)

Vierailija
17/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan perseestä miehen kannalta. Jää se paras kohta seksistä pois. Jos ei ehkäisy kelpaa ja lapsia ei halua, niin sitten ei paneksita.

Joillain voi käydä tuuri noiden "varmojen"-päivien kanssa, mutta eiväthän nekään mitään varmoja ole. Ja pilleritkin voivat pettää.

Että kannattaa opettaa se ukko käyttämään sadetakkeja :)

Vierailija
18/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mentiin silleen 4 vuotta,kunnes haluttiin sit oikeasti toinen lapsi.

Kyllä se vaan toimii,ellei ole helposti raskautuva nainen.

Vierailija
19/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toiminut vuosikaudet. Ja tosiaan kaksi lasta on ihan tarkoituksella välissä saatu ja molemmat tärpänneet kerrasta kun on loppuun asti viety. Jos mies ei lopeta tarpeeksi ajoissa niin silloin voi tapahtua ns. näkymätön siemensyöksy juuri ennen sitä oikeaa ja silloin tuo raskaus on kyllä mahdollinen. Me lopetaan AINA todella hyvissä ajoin.

Vierailija
20/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona. Kun annettiin mennä loppuun asti, olin kolmen kierron päästä raskaana. Huoletta ajattelin jatkossakin käyttää keskeytettyä yhdyntää. Pillereitä en halua ja kondomi pilaa tunnelman ja tuntuman.

Mekin siis parikymppinen pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme