Oletko käyttänyt huumeita?
Oletko koskaan käyttänyt huumeita? Olen todella järkyttynyt, kun kuulin lapsuuden aikaisen ystäväni käyttäneen huumeita. Nyt hän sairastaa vaikeaa maksatulehdusta, josta ei voi koskaan parantua.
Siis oonko jotenkin pullossa kasvanut tai outo, mutta en vain voi ymmärtää, miks ihmiset on noin tyhmiä :(.
Kommentit (12)
miesystäväni on käyttänyt nuorena kannabista. Järkytyin.
mutta kai sen vois vaikka aloittaa, ihan sama.
Nykyään vain alkoa n. 1 annos kuussa, ja ehkä kerran vuodessa poltan paukut...
amfetamiiniä, pilveä, lääkkeitä.. ekstaasia. Nuorempana tuli kokeiltua mutta en ole nyt moneen vuoteen koskenut eikä enää tulisi mieleenkään!
Kannabistuotteita käytin muutamia vuosia lähes päivittäin. Satunnaisesti amfetamiinia. Kerran kokeilin subutexia. En ole piikittänyt.
Tuskin kukaan uskoisi minusta nykyisin, yhden lapsen äiti ja melkoinen pullamössö...
Kannabistuotteita käytin muutamia vuosia lähes päivittäin. Satunnaisesti amfetamiinia. Kerran kokeilin subutexia. En ole piikittänyt.
Tuskin kukaan uskoisi minusta nykyisin, yhden lapsen äiti ja melkoinen pullamössö...
Lääkkeitä käytin myös, silloin kun niitä vastaan tuli.
Kannabistuotteita joskus ja jotain lääkkeitä satunnaisesti.
Syytä nyt tosin en ole keksinyt, ilmeisesti ihan huvin vuoksi. Tokihan sitä nyt paljon terveempiäkin asioita voisi ihan "huvin vuoksi" tehdä, mutta samapa tuo. :P
kokeilen essoa. Sama vaikutus tuli kuin alkoholista, mutta ilman krapulaa. Voisin ottaa uudestaan. Ihan samalla lailla kuin alkoholiakin.
poltin ekan kerran pilveä ja sen jälkeen olen poltellut aina silloin tällöin. Nyt olen 31-vuotias ja poltan ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Tosin nyt pitkä tauko tulee jatkumaan, koska olen neljän kuukauden ikäisen vauvan äiti.
Muutamia kertoja olen pilveä polttanut. Ja tupakkaa käytin melkein kymmenen vuotta.
Noista kokeilukerroista on aikaa noin kymmenisen vuotta. Tupakan käytön lopetin vasta kaksi vuotta sitten.
Oletko koskaan käyttänyt huumeita? Olen todella järkyttynyt, kun kuulin lapsuuden aikaisen ystäväni käyttäneen huumeita. Nyt hän sairastaa vaikeaa maksatulehdusta, josta ei voi koskaan parantua.
Siis oonko jotenkin pullossa kasvanut tai outo, mutta en vain voi ymmärtää, miks ihmiset on noin tyhmiä :(.
en muuta.