Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia?

Vierailija
29.01.2012 |

Kysäisempä täältä, kun tää ei varmaan ylitä irstausasatetta tuolla seksi osiossa.

Olen tavannut reilu kolme viikkoa sitten miehen ja olemme hänen kanssaan jo useampia kertoja päässeet sänky puuhiinkin. No itse olen hyvin seksuaalinen ja tykkään vaihdella asentoja, ottaa suihin, saada suusesksiä ja kokeilla kaikkea uutta. No tämä mies ei ole tehnyt elettäkään suuseksiin ja kun kerran itse olin laskeutumassa ottamaan häneltä suihin, niin hän nosti minut selälleen makaamaan ja eikun perinteiseen lähetyssaarnaajaan. Ja tätä perus lähetyssaarnaajaa on ollut kaikki kerrat, vaikka olen välillä yrittänyt ohjaillakin. Vastaani ei ole ennen sattunut miestä, joka toimii sängyssä noin "perinteisesti". Mitä luulette onko vain alussa ehkä ujompi tms. vai onko odotettavissa että tällaisena jatkuu aina ja ikuisesti? Kyllä, aion ottaa itse asian puheeksi hänen kanssaan, jos tilanne jatkuu samanlaisena, mutta mielestäni ei vielä ole sen aika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkään palstalla herättää mielenkiintoa. No aika ja keskusteluhan sen näyttää muutenkin, että mitä tapahtuu.

Vierailija
2/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelen otsikoimaan paremmin. Sitten voit saadakin vastauksia. Itse en yleensä koskaan avaa tällaisia aloituksia, koska sisältö liittyy yleensä imettämiseen tai synnyttämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelen otsikoimaan paremmin. Sitten voit saadakin vastauksia. Itse en yleensä koskaan avaa tällaisia aloituksia, koska sisältö liittyy yleensä imettämiseen tai synnyttämiseen.

Avasin vain mielenkiinnosta vajaasti otsikoidun viestin, että mikähän hätä mammalla on, mutta en nyt pysty tähän auttavasti mitenkään vastaamaan, kun olen itse ollut naimisissa saman miehen kanssa 12 vuotta ja seurustellut 15-vuotiaasta asti. Silloin ei nimittäin 3:n viikon tuttavuuden aikaan vielä montaa kertaa oltu sängyssä saatika että suuseksiä tms... höh höh..

Väärä osoite. Mutta tsemppiä... jospa se vielä antaa imeä.

Vierailija
4/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et se ei halua muuta kun mitä jo olette kokeilleet. Jos kerran olette jo useamman kerran harrastaneet seksiä niin miksette ole keskustelleet siitä?

Voi olla että miehellä on pelkoja tai estoja tai sitten voi olla että ei vaan halua muuta. Kaikki miehet ei halua et niiltä otetaan suihin.

Vierailija
5/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänne ennen aloitusta tehnytkään. Seuraavalla kerralla jo viisaampi ;)

Siks ei varmaan olla keskusteltu, koska olen itse hiukan ujo aloittamaan keskustelua seksistä ja muutenki keskustelut ovat oleet vielä melko hienotunteisia. Paljon jutellaan, mutta yleissitä asioita ja huumorintaju ja mielipiteet kuitenkin kohtaavat :)

Vierailija
6/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vinkki on kysellä aina parin tunnin välein. Nämä aloitukset vaihtuvat tiuhaan.

Vierailija
7/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja en itsekään yleensä oikeasti kiinnostavan miehen kanssa ensimmäisenä sänkyyn hyppääkään, haluan oppia hiukan tuntemaan ennen. Satuttiin vaan tapaamaan baarissa ja niin siinä sitten vain kävi. Onneks ajatukset ovat muuten kohdanneet hyvin.