Ensimmäinen one piece-haalari (tai jäljitelmä, mistäs noista tietää)
bongattu julkisella paikalla.
Ihan aikuinen nainen (n. 30v) oli, harmaa haalari jossa valkoisia pyöreitä pilkkuja. Talvisaappaat lisäksi ja miehen kanssa cittariin, jes!
Oli kyllä aika päätäkääntävän näköinen ilmestys, täytyy sanoa että itselle ei tulisi mieleenkään lähteä kotoa pois jos tuollaisen vaatekappaleen päälleni laittaisin. Ei edes kauppaan, jonne yleensä menen ihan katsomatta mitä päälläni on.
Kommentit (8)
Toisaalta kohta tulee varmaan pyjamasta tai yöpaidastakin trendivaate ;D Johan se aluspaitatoppi puetaan nykyisin t-paidan tai polopaidan päälle jne :D
Toisaalta kohta tulee varmaan pyjamasta tai yöpaidastakin trendivaate ;D Johan se aluspaitatoppi puetaan nykyisin t-paidan tai polopaidan päälle jne :D
meillä mentiin 90-luvulla pyjamahousuissa kouluun. Oli toooosi trendikästä..
mä olin lukiossa 90luvun alussa ja leviksillä mentiin =)
-2-
mä olin lukiossa 90luvun alussa ja leviksillä mentiin =)
-2-
Meilläkin oli Levi's ja jopa Diesel -vaihe, mutta jossain välissä ne pyjamahousutkin oli stylet.
Nää on näitä muotijuttuja...aikakaudesta riippumatta : )
-3-
töissä pankissa ja sinne tuli naisasiakas samaisessa vaatteessa (kuosia en muista enää) asuntolainaneuvotteluun.
ne on teinityttöjen trendivaate, laahustavat niillä kouluun. Muutaman olen kyllä kaupungillakin bongannut, ja mun poikalapsi on käyttänyt haalaria ainakin puoli vuotta. Mut se onkin 6-vuotias.
(Mulla on haalari kaapissa. En ehkä kehtaakaan pitää sitä...)
ja olihan noissa paikallisiakin eroja :)
-2-
Ja meillä maalla mentiin 90-luvulla pitkissä kalsareissa (siis ihan käyttäen niitä päällyshousuina!) kouluun. Sekin oli trendikästä! :D