Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko muut huomanneet, että vaatteet eivät mene yhtä hyvin

Vierailija
29.01.2012 |

kaupaksi kirppiksillä/huutonetissä kuin aikaisemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säännöllisesti katsonut ja hyvin vähän mitään huutanut. Kun en halua ostaa esim. vuoden 2008 "laput päällä" haalarista 90€ tai vähän käytetystä ticketistä 60€. Tai pienestä, ei erityisen kivasta vaatepaketista 50€.

Vierailija
2/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan kulahtaneistakin vaatteista pyydetään hirmuisia hintoja. Pari päivää sitten kävin Helsingin eräällä lastenkirppiksellä, ja joku myi siellä vanhoja lasten sukkia 1e/pari! En ikinä ostaisi käytettyjä sukkia noin kalliilla. Toisessa pöydässä oli tyttöjen pikkareita 50snt/kappale. Ihan tajutonta, en minä ainakaan maksa vanhoista sukista enempää kuin ihan max 40 senttiä, mielellään vähemmän. Samoin pikkulasten sukkahousuja ym. myydään 2-3e hintaan, että joopa joo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huutiksessa kuin Minipoppoossa/Janessa myymänikin, jotain jämiä olen jättänyt kirpulle. Jopa lasten kalsarit menneet hintaan 10c kun en roskiinka viittiny laittaa...

Vierailija
4/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku käytettyjä lastensukkia?!? Minä olen heittänyt kaikki hyväkuntoiset keräyslaatikoihin ja nyppääntyneet roskikseen. Muita vaatteita kyllä myyn netissä, yleensä FB:n ryhmissä ja siellä saa hyvän hinnan vaatteista. Eilen laitoin yhden vaatteen myyntiin, oli ostettu 20 minuutissa ja rahat tilillä, maanantaina vien postiin.

Hyväkuntoiset vaatteet menevät kyllä kaupaksi, käytetylle vaatteelle tietysti käytetyn hinta, paitsi jos myy merkkivaatteita tai suosittuja merkkejä, silloin käytetty jo mallistosta poistunut voi olla kalliimpi kuin ollut uutena.

Vierailija
5/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huutiksessa kuin Minipoppoossa/Janessa myymänikin, jotain jämiä olen jättänyt kirpulle. Jopa lasten kalsarit menneet hintaan 10c kun en roskiinka viittiny laittaa...

pitänyt hinnat asiallisina. Minä en maksa kirpparivaatteista kuin pieniä summia, ellei ole joku tosi erikoinen/hieno/hyväkuntoinen juttu.

Pitäkää kirppari- ja huutismyyjät hinnat asiallisina, niin tavara liikkuu. Mä oon just selannut huutiksesta vaatteita itselleni ja vauvalle, ja suurin osa jäänyt huutamatta, koska hinnat on niin kovia.

Vierailija
6/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-ryhmä.

Vierailija
7/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamakirjassa?