Tyttöjen kakolassa "..kun sä puhut mulle noin..." *itkua* Nauratti se teini..
Kun se (pulska) teini koko ajan hokee v-sanaa ja on niin niskojaan nakkeleva ja sitten kun vankilapomo sanoi ihan asiallisesti, mutta napakasti, että siivoa sellisi, se ei saa olla noin sekasotkussa niin tää yks pillittää, että kun sä puhut mulle noin :D Taitaa olla tosi curlingmamman lapsi.
Kommentit (4)
yrittäisitte muistaa ennen kuin teette näitä aloituksia, että niillä Kakolan tytöillä on kuitenkin aika rankkoja kokemuksia takana ja ne ovat melkein lapsia vielä. Avauksessa mainitun tytön pikkusisko oli kuollut, joten ei ihme, että hän oireilee. Mielestäni myöskään teini-ikäisille naureskelu (onpa ne teinit typeriä, hohoo) ei ole kovin fiksua, vähän sama kuin nauraisi lapsille (onpa ne lapset tyhmiä, hohoo).
En mä säälinyt sitä että hänelle sanottiin napakasti siivoamisesta. Mutta ymmärsin että se tyttö loukkaantui johtajan sanomasta "jos on huone sotkuinen niin on elämäkin".
Voi olla, että oli eka kerta kun kukaan oli komentanutkaan sitä johdonmukaisesti, päättäväisesti ja niin, ettei antanut sen lapsen provoisoida itseään millään lailla.
Tuskin se on curling-mamman lapsi, vaan sellaisen jolla on itselläkin kaikenlaisia ongelmia niin paljon, ettei ole osannut olla ton tytön kanssa niin kuin pitäisi.