Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on melkein itkettää ajatus, että maanantaina pitää mennä töihin!

Vierailija
27.01.2012 |

Mä taidan olla aika säälittävä, vai?

Muualla en kehtaa tuota myöntää.. :/

Meillä on töissä ollut isoja muutoksia viime aikoina, jotka on vaikuttaneet tosi negatiivisesti meihin kaikkiin. Työmotivaatio on täysi nolla, ollut jo jonkin aikaa.. :/

Uutta työtä haen, antaisin mitä vaan että pääsisin tästä pois.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat on fiilikset mullakin, mutta muut tuntuvat peittävän tunteensa paremmin.

Vierailija
2/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja irtisanouduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vain muutosvastarintaa?,eli ei jaksa mitään uutta?

Vierailija
4/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nimittäin töissä puhuttu, ja kaikilla vähän sama fiilis.

Meillä oli tosi hyvä työpaikka ihan oikeasti. Mutta sitten firma myytiin isolle ketjulle ja siitä lähtien moni asia mennyt alamäkeä.

Tsemppiä sulle, jospa tästä vielä noustaan? :)

ap

Vierailija
5/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, etten jaksaisi oppia uutta.

On ollut ihan kiinnostavaakin uuden oppiminen, ei siinä mitään.

Mutta nykyään kytätään selän takana koko ajan. Huonot asiat tuodaan ilmi, mitään hyvää ei. P*skaa vaan niskaan.

Omaa asennettakin olen oikeasti miettinyt ja koettanut olla reilu ajatusteni kanssa. Osa ärtymyksestä johtuu varmaan myös siitä, että en osaa täysin luopua vanhasta, myönnän sen.

ap

Vierailija
6/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän periaatteessa samassa tilanteessa, mutta muutoksen tekijänä. Koen päivittäin muutosvastarintaa, eli vanhat työntekijät eivät pysty muuttamaan/vastaanottamaan uusia työtapoja.....mikä vanhoissa vikana, näin on tehty 20v.

Vierailija
7/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oaa olla nauttimatta viikonlopusta, kolme lasta ja mies katsottavana. Itselläni koko ajan tuli peffan alla et mitä tapahtuu töissä. Joka kuukausi tulee "uusia hommia" entisten lisäksi ja ne ovat vielä epämiellyttäviä, kuinka paljon voin ees kestää sanomatta EI? Haen toista paikkaa mutta en ees kehtaa sanoa sitä vielä pomolle.

T:Öisin unta saamaton.

Vierailija
8/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuiko nilkkaan...?

Vierailija
9/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan se ettei meillä oo ees ollut mitään isoja muutoksia. Mä vaan olen paska työssäni enkä sovi alalle. Mutta minkäs teet, olen jo nelikymppinen asuntovelkainen ihminen, pakko yrittää vaan tarpoa ja odottaa eläkettä!

Vierailija
10/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikein työkavereitasi kohtaan?

Vierailija
11/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikein työkavereitasi kohtaan?

Ei ne siitä taida paljoa kärsiä. Olen itsenäinen asinatuntija-konsultti konsulttifirmassa. Vastaan omasta työstäni. Teen hommani riittävän hyvin mutta sekin tuntuu raskaalta. Hyväksi en edes jaksa pyrkiä. Maksaa ne yli 100 euroa tunti nykyisestäkin.

Haaveilen kampaajan tai kosmetologin ammatista mikä on hullua tietysti kun nyt on teknisen alan ylempi korkeakoulututkinto...

Vierailija
12/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menen töihin jo huomenna klo 12.00 ja minusta se on kivaa.

Kuten ap, minäkin ajattelin noin 26v-40v ja asuntovelkaa oli minullakin, vihasin työpaikkani ja pomoa ja kiirettä ja mielestäni ihan typerää turhaa työtäni.

En häpeä tunnustaa että kun 40v, samaan aikaan kun tuli avioero, asunto oli myytävä ja vuokralle muutettava lähdin opiskelemaan lähihoitajaksi, vaikka te ette sitä arvosta, tiedän, niin nyt olen tyytyväinen elämääni ja iloisella mielellä huomenna menen töihin.

Tehkää jotain elämällenne ja etsikää se kiva työ, TAS= te ansaitsette sen!

Vierailija
13/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, siis ONNEA;), saraa on tuossakin.

Vierailija
14/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää jotain elämällenne ja etsikää se kiva työ, TAS= te ansaitsette sen!

Tuosta olen haaveillut nuoresta lähtien. Mutta vielä nelikymppisenäkään ei ole hajuakaan miksi "haluaisin isona". En ole missään lahjakas mutta en myöskään lahjaton. Mikään ala ei erityisesti kiinnosta. Joten sama se kai on pysyä vääntämässä koodia ja kyllästymässä. Ja odottamassa prinssiä valkealla ratsulla joka elättäisi mut ilman työntekoa.

Vierailija
15/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oohho ja wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme