Potter-leffoissa Hagridin mökin sijainti?
Olen miettinyt, että onko Harry Potter-leffoissa Hagridin mökin sijainti muuttunut?
Ekoissa leffoissa se oli ihan tasaisen nurmikentän toisella puolella, mutta Azkabanin vangissa joidenkin kallioiden kupeessa?
Kommentit (9)
en ole tajunnut katsoa niin tarkasti laajemmalti. Mutta kolmannessa leffassa maisemat näyttävät kovasti jylhemmiltä jne.. täytyykin katsoa seuraavaksi tarkemmin =)
Kiitti tiedosta!
Ja luulin että ne on tehty jenkeissä..
Hitsit! Mäkin tykkään Kalkaroksesta, siis Sneipistä =) Puolisoni aina mulle irvii siitä, että mua se leffojen Kalkaros miellyttää niin kovasti =D
Erikoisefektit jne löytyvät DVD:n toiselta cd-levyltä. Snape on jotenkin niin tosi viileä tyyppi. Tykkään ehdottomasti siitä kohtauksesta, jossa hän peittoaa sen ällön limanuljaskan, joka tykkäsi jakaa nimmareitaan (ja joka oli Professor of the Dark Arts - äh siis Pimeyden voimilta suojautumisen proffa - siinä kakkosessa). Mikä sen nimi oli? Se joka joutui Mungon sairaalaan muistinmenetyksen takia, kun Ronin taikasauva oli rikki.
Mä en, millään. Ja mua pelottaa aivan kauheasti, että se kuolee seiskassa:(
se linnahan on siinä muutenkin ihan erilainen. Tykkäsin kyllä enempi tästä jälkimmäisestä.