Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin hittoon se täydellinen perfect mom-blogin kirjottaja hukku?

Vierailija
27.01.2012 |

oli hetki kiva ihmetellä sen täydellistä punaviiniraskauselämää....

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli kaikki ihanasti järjestyksessä koko raskausajan kunnes vauva syntyi

Vierailija
2/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en si meinaan oo ees kattonu koska se kirjotteli noitaa idioottijuttujansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamista kun tulee uusi tärppi.. Ehkä jo tästä kierrosta:)

Vierailija
4/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunhan piti olla jo raskaana ja neuvolakäynnit ja kaikki...jos siis toi siis on se oikee bloggaaja

Vierailija
5/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska neuvolan testi oli nega ja sain varoiksi lähetteen verikokeeseen, nega sekin ja menkat sitten tuli myöhässä. Mut siis todennäkösesti se oli keskenmeno eikä menkat.. Hämärää oli se mun plussa, neuvola tosin sano ettei välttämättä oo oikeesti ollu positiivinen kun tuli määräajan jälkeen se tulos, mut tuskin se siihen tyhjästä ois tullu jos en olis raskaana ollu. Uutta tärppiä metsäsestään.

-juurikin se perfect mom

Vierailija
6/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamista kun tulee uusi tärppi.. Ehkä jo tästä kierrosta:)

Keskenmeno?

Vierailija
7/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ollut oikea plussa, olis raskaushormoni näkynyt verikokeessa vielä kun vuoto alkoi. Varsinkin kun sulla sitä oli niin paljon, että aiheutti mielihalujakin ja kaikkea. :) Omassa keskenmenossani lääkäri käski tehdä raskaustestin vielä kolme viikkoa vuodon jälkeen jotta varmistuisi, ettei raskaushormonia enää erity.

Vierailija
8/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kummalakaan kerralla...

Vierailija
9/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin ihan samaa että oisko jotain osaa ja arpaa...

Vierailija
10/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä testattiin kun en osannut varmaksi sanoa kiertojani ja menkkojani. Ja tiedän että tässä neuvolassa (treen yksi lähiö) on muutamille muillekin tehty siellä testi.. Ja en siis ole tämä bloggari!:D

Vierailija
11/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanu 2 kesk.menoo ja molempien jälkeen on ultrattu että onko kohtu tyhjä...:(

Vierailija
12/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ilmeisesti siellä lääkärissä/neuvolassa uskonu että olin tehny jo yhen positiivisen, kun eivät uskoneet että meni kesken. Mutta itse uskon tietäväni että olin kyllä raskaana ja se meni kesken.. (perustan tämän ihan siihen testiin minkä tein itse ja oireisiin joita minulla oli).

Mutta sillä nyt ei ole väliä. Toivottavasti on nyt uusi tärppi käynyt:)

-perfectmom

Vierailija
13/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvaa nälkää, se jatkuva pissahätä oli ehkä pahin! Huonoa oloa, hirveitä mielitekoja jne..

-perfectmom

Vierailija
14/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pari lasia viikossa mitä nyttenkin. Korjaan nyt samantien kun ihmisillä tuntuu olevan käsitys että oon joku alkkis, niin en tod ole.

-perfectmom

Vierailija
15/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes viihdyttävä.

Vierailija
16/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voissa paistaisi.

Että tämmöistä täydellisyyttä meille tänään nätissä paketissa tarjoillaan.

Vierailija
17/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tätä asiaa haluaa miettiä.

Alkuraskauden verinen vuoto on uhkaavan keskenmenon oire ja se on merkittävästi yleisempää alkoholin suurkuluttajilla kuin kohtuukäyttäjillä. Alkoholinkäyttö lisää verenvuotoja ja voi aiheuttaa sekä varhaisen (=kun kahdet kuukautiset ovat jääneet pois) keskenmenon että myöhemmän, 3.–5. raskauskuukauden keskenmenon. Verenvuotoriskin kohoamisen syyksi on arveltu alkoholin vaikutusta veren hyytymistä sääteleviin tekijöihin sekä verisuonten seinämän kimmoisuuteen. Yksi - kaksi päivittäistä alkoholiannosta raskauden alussa kaksinkertaistaa ja kolme päivittäistä annosta kolminkertaistaa keskenmenoriskin.

Verenvuoto lisää kohdun ja sikiökalvojen tulehduksen vaaraa, ja tulehdus voi laukaista uhkaavan ennenaikaisen synnytyksen. Kohdun ja sikiökalvojen tulehdus edellyttää nopeasti aloitettua antibioottihoitoa, mutta siitä huolimatta synnytys voi käynnistyä, ja lapsi voi syntyä keskosena.

Istukan ennenaikaisen, osittaisen tai pahimmassa tapauksessa täydellisen irtoamisen riski on kymmenkertainen alkoholin suurkuluttajilla verrattuna raittiisiin naisiin. Tällöin verenvuoto voi olla erittäin runsasta. Hoitamattomana tilanne voi johtaa sikiön kuolemaan, ja vuodon ollessa runsas myös äidin henki on vaarassa. Tutkimusten mukaan istukan ennenaikainen irtoaminen on noin viisi kertaa yleisempää alkoholin suurkuluttajilla kuin kohtuukäyttäjillä.

http://www.alko.fi/fi/492A20DEE91C906BC22575530031054D?opendocument&src…

Mutta ei se mitään. Jokainen saa kukkia niinkuin parhaaksi katsoo.

Vierailija
18/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja av-mammoilla taas pussillinen herneitä nenässä, että mä rakastan tätä kirjottajaa :'D

Vierailija
19/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja av-mammoilla taas pussillinen herneitä nenässä, että mä rakastan tätä kirjottajaa :'D

Vierailija
20/28 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2088226/Mothers-warned-drinki…

Minä kyllä miettisin ensimmäisen kolmanneksen jälkeenkin, voisiko sitä rentoutua vielä seuraavat puoli vuotta vaikkapa lasillisella rypälemehua.