Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka osallistuu Otavan Saarikoski-kilpailuun?

Vierailija
27.01.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tiennyt tuosta syksyllä, niin olisin alkanut runnoa kässäriäni kunnolla.

Vierailija
2/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan turbo päälle!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 4 kuukauden ikäinen vauva! Tietty jos en kävis ollenkaan AV:lla, vaan kirjoittaisin kaikki luppohetket... Voishan sitä tietty aloittaa vaikka huomenna, vaiiken saisi käsistä valmiiksi määräaikaan mennessä, niin ainakin edistäisin sitä hurjasti.

Vierailija
4/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vauva ja taapero eikä kässäri valmis, mutta vakaa aikomukseni on lähettää se tuonne! Kuten sanoit, jos ei se sitten valmiiksi tulekaan, niin ainakin etenee! Itselläni on edennyt muuten ihan eri tavalla nyt, kun on tavoite, kuin ennen!

ap

Vierailija
5/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kaksi kuukautta enää auta. Harmittaa.

Vierailija
6/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin mun on sanottava, että sama homma täällä! Olen yrittänyt työstää kässäriä ihan hulluna, mutta aika kuluu niin peevelin nopeasti. En ole ihan varma, saanko sitä lähetyskuntoon ennen maaliskuun loppua, mutta pieni toivonkipinä on vielä olemassa.

ap

Vierailija
7/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on aiheena (suurinpiirtein, ei tartte tehdä juonipaljastuksia)?

Vierailija
8/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeni on melko epämääräinen (en tässä edes yritä eritellä) ja muoto novelleja. Entä itselläsi?

Nytkin kyllä pitäisi kirjoittaa!!!

ap

Vierailija
9/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeni on melko epämääräinen (en tässä edes yritä eritellä) ja muoto novelleja. Entä itselläsi?

Nytkin kyllä pitäisi kirjoittaa!!!

ap

siis tuo aiempi vastaaja, en tiedä vielä saanko osallistuttua mutta aiheena minulla tylsähkösti ihmisten väliset suhteet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan