Kuka osallistuu Otavan Saarikoski-kilpailuun?
Kommentit (9)
on 4 kuukauden ikäinen vauva! Tietty jos en kävis ollenkaan AV:lla, vaan kirjoittaisin kaikki luppohetket... Voishan sitä tietty aloittaa vaikka huomenna, vaiiken saisi käsistä valmiiksi määräaikaan mennessä, niin ainakin edistäisin sitä hurjasti.
Itsellä vauva ja taapero eikä kässäri valmis, mutta vakaa aikomukseni on lähettää se tuonne! Kuten sanoit, jos ei se sitten valmiiksi tulekaan, niin ainakin etenee! Itselläni on edennyt muuten ihan eri tavalla nyt, kun on tavoite, kuin ennen!
ap
ettei kaksi kuukautta enää auta. Harmittaa.
Tähänkin mun on sanottava, että sama homma täällä! Olen yrittänyt työstää kässäriä ihan hulluna, mutta aika kuluu niin peevelin nopeasti. En ole ihan varma, saanko sitä lähetyskuntoon ennen maaliskuun loppua, mutta pieni toivonkipinä on vielä olemassa.
ap
sinulla on aiheena (suurinpiirtein, ei tartte tehdä juonipaljastuksia)?
Aiheeni on melko epämääräinen (en tässä edes yritä eritellä) ja muoto novelleja. Entä itselläsi?
Nytkin kyllä pitäisi kirjoittaa!!!
ap
Aiheeni on melko epämääräinen (en tässä edes yritä eritellä) ja muoto novelleja. Entä itselläsi?
Nytkin kyllä pitäisi kirjoittaa!!!
ap
siis tuo aiempi vastaaja, en tiedä vielä saanko osallistuttua mutta aiheena minulla tylsähkösti ihmisten väliset suhteet..
Olisinpa tiennyt tuosta syksyllä, niin olisin alkanut runnoa kässäriäni kunnolla.