Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv21, paljonko tullut kiloja?

Vierailija
26.01.2012 |

Itselläni tullut 5 kiloa.onko se paljon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt rv35 on tullut noin 6 kiloa. Se on ihan suhteellista, mikä on paljon tai vähän raskauskiloissa. Toki se lähtöpainokin vaikuttaa asiaan, yms.



Itselläni oli alussa tosi voimakasta pahoinvointia, siksi sitä painoa ei kertynyt, mutta nyt kun ruoka taas maistuu ja liikkuminen on liitoskipujen vuoksi jäänyt vähiin, niin muutama kilo on tullut siitä. Vauva on nyt jo n. 2,5 kg, lisäksi painoa lisää lapsivesi, istukka, turvotukset yms.



Kyllä se paino jokaisessa normaalissa raskaudessa yleensä tuppaa nousemaan, kannattaa neuvolassa ottaa asia puheeksi jos se mietityttää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla