Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tuli raskausarpia,

Vierailija
26.01.2012 |

jos nyt ylipäätään tuli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa huomasin ne vasta kun vauva oli parin kuukauden ikäinen. Rintoihin on tullut muutama arpi imetyksen aikana. Olen kuitenkin aika optimistinen noiden suhteen, uskon niiden lähtevän pois.

Vierailija
2/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihoin vähän alle 10 kiloa. En ollut raskaana. Arpia tuli reisiin, pohkeisiin ja rintoihin. En edes uskalla ajatella sitä arpien määrää mikä tulisi, jos olisin raskaana...

Vierailija
4/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vimeisillä viikoilla..

Vierailija
5/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihoin vähän alle 10 kiloa. En ollut raskaana. Arpia tuli reisiin, pohkeisiin ja rintoihin. En edes uskalla ajatella sitä arpien määrää mikä tulisi, jos olisin raskaana...

lantiolle ja reisiin, en lihonut edes montaa kiloa! Raskaana ollessa tosiaan tuli muutama hassu, lähes näkymätön jälki.

Vierailija
6/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisiin, rintoihin ja pohkeisiin. Myöhemmin myös pakaroihin. Ja en ole lihonut enkä laihtunut ollenkaan. Eivätkä ole lähteneet pois nuo raskausarvet.

Vierailija
7/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat eri "suuntaan" kuin nuo tavalliset. Kasvoin siis pituutta todella paljon ja sellaisia poikittaisia tuli selkään ja vähän reisiinkin ja todellakin olin hoikka kuin mikä. Vatsaan tuli sitten myöhemmin sellaisia rinkulaisia pystysuuntaisia.

Vierailija
8/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun painoakaan ei ollut juurikaan tullut. Kainaloihin ja käsivarsien sisäpinnalle tuli ensimmäiset raskausarvet.

Vierailija
9/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini vatsanahka näyttää maailmankartalta...

Vierailija
10/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpia kummassakaan raskaudessa.. Tosin lapset olivat molemmat alle 2.5kg painavia ja maha ei juuri kasvanut (ekaa raskautta ei edes huomannut, toisesta vaan kasvoi sellainen läskimaha), kiloja tuli 5 ja 8.

Vierailija
11/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ollut rv 37 tai 38, kun mies totesi, että "pikkusen on komiat arvet sulla tuolla alavatsalla!". Komiathan ne oli... Luulin jo selvinneeni ilman :/

Onneksi arvet ovat ajan saatossa vaalenneet todella paljon.

Vierailija
12/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen atoopikko ja iho todella kuiva, joten kuulun vähän niin kuin "riskiryhmään". Olin odottanut, että arpia tulee mutta nosta iho-ongelmista ei onneksi tarvinnut kärsiä.

Vierailija
13/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 36 tuli navan ympärille kaikkiin suuntiin. Sf-mitta tosin huiteli yli käyrien, joten jos pienemmällä mahalla olisin selvinnyt, ei arpia varmaan olisi tullut. Iso poika siellä mahassa lymysikin. Muualle ei tullut kuin mahaan.

Vierailija
14/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihoin ainakin 10kg.

Raskaana ollessa 20 vuotta myöhemmin ei yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä