raskaustestistä kysymys?!vastatkaa! :)
hei!
Eli siis mulla on vähän outo tilanne kun mulla oli kuukautiset uutenavuotena ja oireiden perusteella tein tammikuun 19. positiivisen testin joka yllätys yllätys oli AIVAN SELVÄ plussa!!kierto oli 20/27! testin kun tein se alkoi heti piirtää sitä viivaa ja todella vahva viiva tuli siihen! no sitten muutama pv takaperin tein clearbluen viikkonäyttö testin johon tuli lukemaan raskaana 3+. (eli tarkoittanee että on rv 5+ eteenpäin! mitä te tulkitsisitte tässä tilanteessa???
kaksoset? :/
Kommentit (3)
Joskus tosiaan tulee vuotoa, jota luulee kuukautisiksi ja silti onkin raskaana. Siitä varmasti nyt kyse. Ja käsittääkseni raskaustestistä ei voi mitenkään päätellä onko tulossa kaksoset vai kuinka monta. Mutta eihän kaksoset tietenkään mahdoton vaihtoehto ole, mutta siis en itse ainakaan tekisi sellaista päätelmää testien perusteella. Ultrassa sen sitten näkee. :) Vai tarkoititko, että epäilit odottaneesi kaksosia joista toinen olisi verenvuodon aikana tullutkin ulos ja luulit verenvuotoa kuukautisiksi? Sehän on toki mahdollista mutta jälkeenpäin kai mahdoton nähdä oliko siellä toista vai ei.
testi sanoo nyt? Itse saanut selviä plussia aikoinaan ja silti oletettujen menkkojen aikaan myös alkaneet:/ Toivottavasti sinulla käynyt kuten minullakin onnelliseti:)
Helene+Batman 32+0
varmaan kannattaa soitella neuvolasta aikaa..voihan olla että olit jo uutena vuotena raskaana mutta tuli vuotoa silti..ei olis mikään poikkeus :) en tohon kaksosraskauteen oikein usko.jos persaus kestää niin käy yksityisellä varhaisultrassa..siellä ne tsekkaa noin viikot ja sikiöiden lukumäärän.