Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta nyt 30-vuotiaana olen valmis tulemaan äidiksi!

Vierailija
25.01.2012 |

Onko muita amoin ajattelevia linjoilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nyt muutaman kerran miettinyt, että miksi en odottanut 30-vuotiaaksi. Sinne meni nuoruus kotona lapsia hoivatessa. Että ihan hyvä päätös sulla. ;)

Vierailija
2/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toista en sitten tullut tehneeksi. Mutta en kyllä ollut sen valmiimpi äidiksi kuin olisin ollut nuorempana, kasvoin siihen vauvan myötä kuten moni muukin, iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 20 ja tunnen olevani valmis äidiksi.

Vierailija
4/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo yli 30-vuotias enkä vieläkään koe olevani valmis äidiksi. Voiko siihen koskaan ollakaan valmis? Ehkä siihen vain kasvetaan?

Vierailija
5/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysviivästymä? Heh, ei vaiskaan. Hyvä, että nyt tunnet olevasi valmis, joskin en ymmärrä miten siihen valmistaudutaan. Se tosipaikka koittaa loppujen lopuksi vasta sitten kun palaat synnyttämästä kotiin. Siitä se äitiyden kasvu alkaa.

T. Neljättä yrittävä, alle 30v ;)

Vierailija
6/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat alle parikymppisinä lisääntyä, toiset myöhemmin. Jos haluaa kouluttaa itsensä pitkälle niin, että opiskelee myös ulkomailla, kannattaa yleensä lykätä sitä lisääntymistä. Myös laaja työkokemus ja ulkomaille muutto on mukava hoitaa siinä päälle parikymppisenä. Juuri koulunsa aloittaneen tenavan, auto- ja asuntolainan kanssa voi olla haasteellisempaa lähteä maailmaa näkemään. En sano että mahdotonta, mutta haasteellisempaa.

Kukin tyylillään.

Vierailija
7/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulin äidiksi ekaa kertaa 31 v ja vikaa 41 v. oikeen hyvä kuvio näin jälkikäteen ajateltuna.

Vierailija
8/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet ollut järissäsi tähän asti, niin pidä se ja jätä kuraperseet tekemättä. Pääset helpommalla ja yhteiskunnan rahatkin säästyy...

Vierailija
9/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä lapsen tai pari, mutta en vielä? En kuitenkaan uskalla jättää sitä yli 30 vuotiaaksikaan.

Vierailija
10/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jostain syystä oma lapsi tuntui 31 vuotiaana vähemmän vastenmieliseltä kuin aikaisemmin, joten otettiin riski.

Olen nauttinut elämästä nyt kahden lapsen äitinä, enkä päivääkään vaihtaisi pois. Tai no, ehkä voisin ne muutamat unettomat yöt kyllä vaihtaa ;)

Vierailija
11/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaisempien miesystävien kanssa ei tullut sellaista oloa, että haluaisin lapsia. Eli monet asiat vaikuttavat tähänkin.

Vierailija
12/12 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis aika aikaista tossa iässä!

Ehdit vaikka neljä mukeloa tehdä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi