Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun hiki haisee vain töissä?

Vierailija
25.01.2012 |

Miksi kainalot alkaa haista töissä jo tunnin jälkeen? Kotona ei moista ilmiötä ole. Käyn aamulla suihkussa ja käytän deodoranttia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ilmiö kun aloitin uudessa paikassa enkä osannu mitään. Jouduin ostamaan supertehokasta dödöä.

Vierailija
2/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu rexonaa tai muita tavallisia merkkejä. Apteekista varmaan saa semmosia jotka tehoaa "sairaalloiseenkin" hikoiluun. Nyt käytän jotain Rexonaa jossa 48 tunnin suoja ja kyllä sekin pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin hurjin dödö on Absolut Torr. Mielestäni tehokkain kaupandödö on Mitchum, vihreä purkki.

Vierailija
4/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kyllä toimii, kokeile sitä.

Vierailija
5/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas kuumuudesta johtuva hikoilu ei, esim. saunassa tai urheillessa. Stressihiki on se haisulihiki.

Vierailija
6/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mystistä. Hiki iskee töissä, vaikken tietoisesti edes jännitä. Samalla ärsyttää kun siihen ei voi mitenkään vaikuttaa itse, kun kyse ei ole mistään fyysisestä ponnistelusta tms. 🤔

Vierailija
7/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään.

Vierailija
8/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ihan vaatteiden materiaaleistakin ja/tai jos käytät töissä tyköistuvia vaatteita ja kotona rennompia. 

Vierailija
9/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskan hiki haisee.

Vierailija
10/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hien lisäksi tuska mukana

Vierailija
11/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se liity jotenkin stressiin, jännitykseen tai tiukkaan keskittymiseen. Ainakin itse olen näin ajatellut. Minä en käytä deodoranttia kotona ollenkaan, kun en hikoile eikä hiki haise. Tänään taas töissä tunsin, että kainalot oli ihan märät, vaikka oli apteekin deodoranttia kainaloissa. 

Vierailija
12/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressihiki on akkuhappoa, maisee järkyttävältä myrkyltä, alkaa silmistäkin vuotaa vesi.

Vierailija
13/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressihiki on akkuhappoa, maisee järkyttävältä myrkyltä, alkaa silmistäkin vuotaa vesi.

Vähästäpä järkytytte.

Vierailija
14/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä työhiessä haisee stressihormoni.

Vierailija
15/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman. Ja vielä niin, että etäpäivinä hiki ei haissut, toimistopäivinä haisi. Inhosin sitä työpaikkaa, mutta en sitä työtä. Vain toimiston ilmapiiriä ja niitä ihmisiä siellä. Eli se oli ihan tuskan hiki mikä haisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi