onko etäsuhde toiminut kellään? kokemuksia?
Kommentit (8)
Riippuu ihmisistä. Itse elin monta vuotta etäsuhteessa ja siinä hyvää oli se, että tutustuimme toisiimme kunnolla. Pitkiä kirjeitä kulki ympäri Suomea, samoin puhelimessa tuli puhuttua paljon. Uskon, että etäsuhteen ansiosta avioliittomme nyt on niin hyvä. Mutta ei sitä pidempään olisi jaksanut.
Mulla on ollut opettaja, jonka vaimo asuu toisessa maassa. Tämä heppu on ollut Suomessa töissä 30 vuotta, ja vieläkin on liitto kasassa. 10 vuotta sitten näin heitä viimeksi, ja ihan hyvinvoivilta näyttivät.
nyt 13 vuotta onnellisesti naimisissa ja samalla mantereella.
Oli se vaikeeta, mutta me oltiin sitkeitä ja niin rakastuneita.
Yhteen muutettiin kun alettiin opiskelemaan samassa kaupungissa. Nyt asuttu yhdessä 2 vuotta.
Olimme kaksi vuotta etäsuhteessa (eri mantereilla) niin, että näimme kahdesti vuodessa, juttelimme toki netissä miltei päivittäin. Sitten muutimme yhteen ja nyt olemme naimisissakin. :) Ensitapaamisesta pian 8 vuotta.
Neljä vuotta etäsuhteessa (eri maat vaan ei mantereet), yhdessä ollaan asuttu nyt 4 vuotta. Ei se aina helppoa ollut, mutta onnistuu, kun toiseen luottaa.
Menimme naimisiin reilun yhden vuoden etäsuhteen jälkeen ja muutimme yhteen kun oltiin oltu kaksi vuotta naimisissa. Julkinen sitoutuminen helpotti elämää, kun ei tarvinnut selitellä niiin paljon. "Mulla on etäsuhde" ei herätä juuri luottamusta kenessäkään, sen sijaan "olen naimisissa" saa kaikki tajuamaan, minkä tyyppisestä suhteesta on kysymys eli että ollaan tosissaan yhdessä ja sen takia vietetään vapaa-aikaa myös toisella paikkakunnalla.
Ensimmäiset 1.5 vuotta maapallon vastakkaisilla puolilla, naimisiin menon jälkeen vihdoinkin muutimme samalle mantereelle ja avioliittoa nyt takana 11 vuotta.
oli etäsuhde mieheensä monta vuotta. Muuttivat kyllä lopuksi yhteen, kun opiskelut oli opiskeltu.