Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa ton kakaran kanssa:(

Vierailija
24.01.2012 |

Joka ilta riehuu melkein puolilleöin. On aina ollut huono nukkuja mutta tää alkaa olla jo liikaa. En vaan enää jaksa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan lapsen.

Vierailija
2/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä siinä istuisit etkä lastasi nukuta?

Jollain vähän väärin tärkeysjärjestys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa ulkoilla

älä anna sokeria

tv kiinni pikkukakkosen jälkeen.

meillä nukahtaa mun viereen.

ipana on 3 ja mulla menee kans tohon yökukkumiseen hermo. onneks ei tee sitä kun vaan sillom jos nukkuu päikkärit myöhään.

Vierailija
4/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta samaa p*skaa

Vierailija
5/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei; ajattele että SINÄ olet joka ilta se sama p*ska!

Vierailija
6/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu tunnin päikkärit päiväkodissa klo 12-13. Tv:tä on katsonut ehkä vähän turhan paljon nyt illalla. ap

Vierailija
7/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä piilee riski. Alle 15-vuotiaat voi saada yli 1mg:sta melatoniinia sydänkohtauksen. En ihan heti lähtisi kolmivuotiaalle sitä antamaan. ap

Vierailija
8/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi eivät päiväkodissa pakkonukuttaneet!

Nykyäänkään yökyöpeli on 6 vee ja valvoo nykyäänkin vähintään kymmeneen, mutta onneksi jo osaa itsekin viihdyttää itseään iltaisin. Koeta kestää.

Vierailija
9/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä siinä istuisit etkä lastasi nukuta?

Jollain vähän väärin tärkeysjärjestys?

Taas joku yhden 2v lapsen äiti jakaa nerokkaita neuvojaan. Meillä esimerkiksi ei ole koskaan istuttu lapsen sängyn vierellä, iltasatu luetaan sohvalla ja sitten lapset menevät sänkyyn, annetaan iltapusu ja toivotetaan hyvää yötä. Siellä sängyssä sitten saa tehdä mitä haluaa mutta siellä pysytään. Katsopas kun jotkut aikuiset haluavat sitä kuuluisaa omaa aikaa illalla, meillä jutellaan ja katsellaan telkkaria tai yksinollessa luen tai olen koneella. Ja tärkeysjärjestys on selvillä aivan hyvin, sitä ei kannata kyseenalaistaa.

Vierailija
10/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein lapsen joka arki-ilta uimahalliin tunniksi.

Tultiin kotiin kello 21, iltapala ja uni maittoi upeasti

Vierailija
11/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipäs mulle semmosesta kertoneet...6 ja 8v saa meil 3mg ja on saanu jo pitkään, eikä mitn ongelmia, päinvastoin, saavat nukuttua hyvin yönsä,m ikä on tärkeää lasten aivojen kehitykselle

Vierailija
12/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja meillä on useampi lapsi ja lapset nukahtaa kasilta.

Jos lapsi valvoo tunnin sängyssä niin jossain mättää.

Ihan se ja sama mitkä on iltarutiinit, meillä on eri lapsilla ollut eri rutiineja ja eri vaiheita jokaisella. Mutta silti nukkumiseen ei mene aikaa noin eikä siitä ole tullut ohjelmanumeroa.

Joskus on ollut pakko jäädä odottamaan nukahtamista lapsen viereen mutta sekin on ihan passiivista puuhaa aikuiselta.

Miettisin onko lapsen elämässä muutoksia. Lapsi voi vaikka häiritä koska ette ole riittävästi jutelleet ja tehneet asioita?

Väsyneen lapsen pitäisi sänkyyn nukahtaa. Tai saattaa olla yliväsynyt ja kierroksia liikaa?