Mistä löydän faktat Haaviston Venäjän eritysosaamisesta???nen
Haluan tietää miksi sanoo cv:ssään näin: "Haavisto on ollut vierailevana tutkijana Ulkopoliittisessa Instituutissa, hänen erityisalueenaan ovat Venäjään liittyvät kysymykset"
Kommentit (11)
Mammat ovat tunnetusti hyviä salapoliiseja, mutta ehkä asiaa selviää parhaiten Ulkopoliittisesta instituutista. Puhelinnumero on 09 432 7000.
Tosissaanko mun pitäis läteä äänestäjänä selvittään presidenttiehdokkaan cv:hen ilmoittamia asioita? Eikö nää jutut pitäis löytyä about yhtä nappia painamalla netistä?
Tosissaanko mun pitäis läteä äänestäjänä selvittään presidenttiehdokkaan cv:hen ilmoittamia asioita? Eikö nää jutut pitäis löytyä about yhtä nappia painamalla netistä?
Olen joskus äänestänyt Niinistöä eduskuntavaaleissa enkä silloinkaan löytänyt todisteita onko se nyt muka oikeasti ollut hovioikeudessa töissä. Selvä salaliitto!
Eikö kannata vihjata kampanjaorganisaatiolle, että tässä on nyt jotain hyvin hämärää. Varmasti vastaavat sinulle jotain jos laitat vaikka sähköpostia. Tai lähetä anonyymi juttuvinkki johonkin lehteen.
en saisi etsiä faktoja? Outoa, ehkä siis jutussa onkin jotain salattavaa.
Siellähän on sen sata yhteystietoa, varmaan saat jonkun vastaamaan.
Musta on outoa, että "vierailevalla tutkijalla" ei ole koskaan ollut mitään alkuperäistä tutkijanpestiä, mistä lähteä vierailuille. Yleensäkin akateemisissa, oikeissa piireissä, tutkijan nimikettä käytetään vasta väittelyn jälkeen. Edelleenkään reppumatkailu ei ole väitöskirja, joka syntyy hitaasti vuosien saatossa kehittyvällä ajattelulla. Ensin perusopintojen tuoman tieteellisen ajattelun ja jatko-opintojen tuoman syvällisemmän, moniulotteisemman ajattelun johonkin asiakokonaisuuteen.
Haaviston olisi kannattanut pysyä lestissään, eikä edes yrittää olla akateeminen kun ei sitä ole. Uskottavuus olisi säilynyt. Mutta tosiaan, eu-virkoihin, joista maksetaan paljon rahaa, tarvitaan akateeminen tutkinto.
Käsittämätöntä miten pitkälle pääsee huijaamalla.
Esim. toi valeprofessorikohu osoittaa mistä näissä on kyse. Kouluttamattomat ihmiset ei ymmärrä asioita, esim. akateemista maailmaa, ja sitten täyttävät sujuvasti aukot omalla mielikuvituksellaan.
Hienolta näyttää cv, mutta linkkejä oikeaan tekemiseen ei kyllä tahdo löytyä...