Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikaan pressaehdokas ei tunne tavissuomalaisen elämää

Vierailija
24.01.2012 |

Kumpikin on surffaillut omissa sfääreissään ja Haavisto lisäksi veronmaksajien rahoilla. Eläneet ylellisesti eivätkä ymmärrä tavallisen kansan talousahdingosta mitään eivätkä kyllä välitäkkään, ei sen puoleen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan jalat maassa. Mukava, lämmin ja hauska. Tuskin tienaa edes hirveästi, joten höpsis.

Vierailija
2/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempanikin surffaavat veronmaksajien rahoilla, äiti sairaanhoitajana ja isä kirkon virassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeliinen, ansaitsee 3 tonnia kuussa, asuu omistusasunnossa kaupungissa.

Vierailija
4/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jätän äänestämättä. Se on ainoa järkevä kannanotto mitä tässä tilanteessa voi tehdä.

Vierailija
5/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on totta.

Tuosta välittämisestä en ole samaa mieltä.

PH on koko uransa ajan nimenomaan osoittanut välittävänsä tavallisen kansan ahdingosta. Hän on AINA ajanut nimenomaan tavallisen työtätekevän kansan asiaa.

Sauli on vieraantunut normaalista elämästä se on totta.

Vierailija
6/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskinpa on elänyt tavissuomalaisen elämää Haaviston toyboyna!

Vierailija
7/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on totta.

Tuosta välittämisestä en ole samaa mieltä.

PH on koko uransa ajan nimenomaan osoittanut välittävänsä tavallisen kansan ahdingosta. Hän on AINA ajanut nimenomaan tavallisen työtätekevän kansan asiaa.

Sauli on vieraantunut normaalista elämästä se on totta.

Haaviston huolena ovat olleet pakolaiset, afrikkalaiset, miinojen vaurioittamat lapset ja herra ties ketkä muut, mutta EI IKINÄ tavallinen suomalainen työntekijä!

Vierailija
8/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huittisiinkin kun tuli pari viikkoa sitten, tuli tavallisella Satakunnan liikenteen vuorolla. Sauli tuskin...

Vierailija
9/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs vähän, mitä presidentin virkaan kuuluu ja höpöttäkää sitten vasta vaatimuksista.

Vierailija
10/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai maajussista. Maajussistakin vain siinä tapauksessa, että sitä on voinut energiaverottaa tai sen maita pakkolunastaa luonnonsuojelualueiksi.

Vierailija
11/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on totta. Tuosta välittämisestä en ole samaa mieltä. PH on koko uransa ajan nimenomaan osoittanut välittävänsä tavallisen kansan ahdingosta. Hän on AINA ajanut nimenomaan tavallisen työtätekevän kansan asiaa. Sauli on vieraantunut normaalista elämästä se on totta.

Haaviston huolena ovat olleet pakolaiset, afrikkalaiset, miinojen vaurioittamat lapset ja herra ties ketkä muut, mutta EI IKINÄ tavallinen suomalainen työntekijä!

Olen kulkenut paljon Haaviston mukana etelä-suomalaisissa pikkukaupungeissa. Luomutiloilla ja pieneissä tapahtumissa, siis monta vuotta, ei missään presidentinvaalijutuissa.

Olen saanut häneltä apua eräässä isossa luonnonsuojeluhankkeessa juuri niin paljon kuinolen pyytänyt. Kun käydään tiloilla, hän aina kysyy mitä kuuluu ja olisiko joku asia, johon hän voisi kansanedustajana vaikuttaa ja antaa käyntikorttinsa.

Harmi että sulla on muuta tietoa. Vai onko?

Vierailija
12/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä presidentin tehtävä ole edes tajuta taviksia. Sen tehtävä on johtaa ja edustaa. Sisäpolitiikasta vastaa Suomen hallitus ja sen nokkamies eli pääministeri. Sisäpolitiikka ei kuulu presidentille mitenkään.

Vierailija
13/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on totta. Tuosta välittämisestä en ole samaa mieltä. PH on koko uransa ajan nimenomaan osoittanut välittävänsä tavallisen kansan ahdingosta. Hän on AINA ajanut nimenomaan tavallisen työtätekevän kansan asiaa. Sauli on vieraantunut normaalista elämästä se on totta.

Olen kulkenut paljon Haaviston mukana etelä-suomalaisissa pikkukaupungeissa. Luomutiloilla ja pieneissä tapahtumissa, siis monta vuotta, ei missään presidentinvaalijutuissa.

Olen saanut häneltä apua eräässä isossa luonnonsuojeluhankkeessa juuri niin paljon kuinolen pyytänyt. Kun käydään tiloilla, hän aina kysyy mitä kuuluu ja olisiko joku asia, johon hän voisi kansanedustajana vaikuttaa ja antaa käyntikorttinsa.

Toihan on pelkkää politikointia, Hakkarainenkin tekee noin. Mitään Haavisto ei kuitenkaan ole asian eteen tehnyt paitsi järjestänyt huonosti valmistetulla Natura-hankkeella lukemattoman määrän oikeudenkäyntejä, joista valtiolle tulee miljoonien eurojen lasku. Puhumattakaan sen energiapolitiikasta, jonka ansiosta Suomesta siirtyy kymmeniä tuhansia työpaikkoja ns. halpismaihin. Hieno mies, eikö! Ei Niinistö tosin sen kummempi ole, sehän on ihan ehta kapitalisti.

Vierailija
14/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on ihan konkreettista kokemusta mitä vihreät maalaisista ajattelee. Ja se ei ole kovin mairittelevaa.

Vierailija
15/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut paljon Haaviston mukana etelä-suomalaisissa pikkukaupungeissa. Luomutiloilla ja pieneissä tapahtumissa, siis monta vuotta, ei missään presidentinvaalijutuissa. Olen saanut häneltä apua eräässä isossa luonnonsuojeluhankkeessa juuri niin paljon kuinolen pyytänyt. Kun käydään tiloilla, hän aina kysyy mitä kuuluu ja olisiko joku asia, johon hän voisi kansanedustajana vaikuttaa ja antaa käyntikorttinsa. Harmi että sulla on muuta tietoa. Vai onko?

ja mulla on ihan konkreettista kokemusta mitä vihreät maalaisista ajattelee. Ja se ei ole kovin mairittelevaa.

mitä joku ajattelee kuin mitä joku tekee!

Vierailija
16/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä vain satun asumumaan pienesssä suomalaisessa maalaiskylässä ja mulla on ihan konkreettista kokemusta mitä vihreät maalaisista ajattelee. Ja se ei ole kovin mairittelevaa.

asumaan pienessä suomalaisessa maalaiskylässä ja olen aia äänestänyt vihreitä. Mitähän mä itsestäni ajattelen?

Vierailija
17/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Etelä-Suomessa, eihän se muualle uskalla edes tulla.

Vierailija
18/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelevat itsestään ja muista. Esim. suuri joukko maaseutu- ja erävihreitä.

Tää on niin taas tätä, kun ei ymmärretä, että vihreitä on ihan oikeasti maallakin ja ne tekee siellä konkreettisesti jotain. On vaan kiva haukkua city-vihreitä.

Vierailija
19/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Etelä-Suomessa, eihän se muualle uskalla edes tulla.

mutta minä kommentoin vain sitä, jossa olen itse ollut mukana. Eiköhän täällä ole ihan tarpeeksi kommentoijina sellaisia, jotka eivät tiedä mistä puhuvat.

Vierailija
20/20 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin silti, kuten nyt toista näistä veijareista ;)

Nääs siinä se ero, miksi meistä taviksista harvoin presidenttiä tuleekaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi