Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä.. Alkuraskaus+väsymys. (OV)

Vierailija
24.01.2012 |

Mulla nyt viikkoja jotain 9. Olen ollut nyt viikon sairaslomalla voimakkaan väsymyksen takia. Tänään loppus sairasloma ja perjantaina alkais työt. (vuorotyötä teen) Nyt meni aika huonosti yö nuuorimmaisen kans. ja tää väsymys on jotain kauheeta, tulee tiuskittua lapsille ym ym. Esikoisen laitoin kouluun ja kauhea morkkis ku olin niin pahalla päällä. :( Ressaa töihin lähtö ja kaikki. Haenko lisää sl:a vai mitä. Mielipiteitä....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään sille että vaikka oikeasti tietäisin mitä tehdä sairaisloman suhteen, niin liikaa mietin mitä työkaverit ajattelee. Se työpaikka on täynnä semmosia marttyyreja jotka puolikuntosena kulkee töissä ja kyttää ja laskee muiden sairastamisia. Hirveä ressi sitten itellä vaikka en TODELLAKAAN ole sairastellut yhtään.

Vierailija
2/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mielipiteitä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin alkuraskaudessa tosi väsynyt. Mulla on tosin vain yksi lapsi. Ärsytti hiukan kun mies ei ymmätänyt väsymystäni. Raskauden edetessä mies oli sitten kovin avulias ja vaati lepäämään, vaikka olin tosi energinen , elämäni kunnossa. Mutta alussa olin tosi voipunut, ja silloin en apua saanut, koska raskaus ei vielä näkynyt.

Vierailija
4/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarvitset lepoa. Hae sitä saikkua hyvällä omallatunnolla :)

Vierailija
5/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin ja nukkuisit itse? Vai olisitko hänen kanssaan kotona? Minkälaista työtä teet? Toimisto? Hyvin "liikunnallista" tai seisontatyötä? Tarkkoja laskelmia?

Vierailija
6/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sain sairauslomaa. Lääkärin mukaan väsyneenä on yhtä sekaisin kuin tukevassa humalassa. Ei työkuntoinen. Kipuy lientyy liikkuessa, joten se ei syy sinänsä.

Vierailija
7/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi vuorotyö. On ollut tosi rentouttava olla nyt kun on saanut yöt nukkua. Hirvittää kun alkaa taas yövalvomiset töissä ja aikaset herätykset aamulla, että sitten lisääntyy taas pahoinvointi ym ym. EI JAKSA!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän