Ikean juniorituoli
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10099897/#/90146456
Onko teillä kenelläkään tuota yllä olevaa tuolia? Millainen on käytössä? Kaikki kokemus kiinnostaa ja auttaisi mua päättäämään, ostaako tuollaiset lapsille vai ei.
Kommentit (4)
Meillä saman tyylinen , ikeasta, tosi tukeva, käytössä 1,5 vuotiaalla ja 3 vuotiaalla, olen ollut erittäin tyytyväinen :)
ostin lapselle syöttötuolia seuraavaksi tuoliksi. Vielä 6-vuotiaana käyttää tuolia, lapsi on tosi pikkuinen. Hyvin kestänyt, aikuisetkin siihen välillä istahtaa. Olen ollut tosi tyytyväinen. Ainoa miinus on se, että kun ostin tuolin, oli pakkauksessa yksi väärä osa, jonka jouduin käymään vaihtamassa.
Kiitos noista yllä olevista vastauksista.
Meillä on sellainen tilanne, että myimme lasten Tripp Trapp - tuolit, kun meni jo ihan rimpuiluksi ja ajateltiin, että voivat istua jo ihan normaaleissa tuoleissa.
Ei kuitenkaan meinaa millään onnistua. Jotenkin kai pehmeä nahkatuoli ei sitten vielä olekaan sopiva. Joten sitä mietin, että vieläköhän tosiaan 5- ja 6- vuotiaille nuo tuolit olisivat hyvät. Ei mitenkään erityisen lyhyitä ole meidän lapset ja joissakin tavallsissa tuoleissa ruokailu onnistuu vallan hyvin.
useamman vuoden, se oli oikein hyvä. Meni sitten kiertoon ystäväperheeseen:-)