Millä perusiteilla...
Kommentit (18)
Mielestäni suomalaisten ei tulisi valita presidenttiä vain tuolla perusteella että on homo.
Mitä mahtavaa siinä on että pressa ois homo...
Ei minulla mitään niitä vastaan ole mutta mielestäni suomelle ei sovi homo presidentiksi.
Saatika sivari asevoimien johtajaksi
Homouden takia ei tule esim. somaleita uskontonsa takia tänne.
Voi kyllä ne silti tulee
Haavisto siis näistä vaihtoehdoista parempi. Ei hänen homoudellaan ole mitään väliä, en minä ole kiinnostunut Niinistönkään petipuuhista
kuten jo 6 vuotta sitten. En ole antanut Jennin tai vastustajan homouden vaikuttaa.
että Niinistö on viimeinen vaihtoehto jota aion ikinä äänestää ja äänestämättä en jätä.
Ei kukaan täysijärkinen äänestä homoa suomen presidentiksi.
Kohta annetaan varmaan homojen ja löesbojen adoptoida. Jumala ei tarkoitanut naista naiselle ja miestä miehelle!
Mitä vikaa homois on?
Jos tykkää ottaa keppii peppuun nii mikäs siinä. Taidan silti äänestää Niinistöä
Ei kukaan täysijärkinen äänestä homoa suomen presidentiksi. Kohta annetaan varmaan homojen ja löesbojen adoptoida. Jumala ei tarkoitanut naista naiselle ja miestä miehelle!
Kiinnostaako sinua millaista sadomasokismia tai muuta heterot harjoittavat sängyssä? Olisko parempi, että Pekka olisi kaapissa kuten Tarja
Ei kukaan täysijärkinen äänestä homoa suomen presidentiksi. Kohta annetaan varmaan homojen ja löesbojen adoptoida. Jumala ei tarkoitanut naista naiselle ja miestä miehelle!
Kiinnostaako sinua millaista sadomasokismia tai muuta heterot harjoittavat sängyssä? Olisko parempi, että Pekka olisi kaapissa kuten Tarja
Ei suomelle sovi pressaks joku homo...johan veteraanitkin kääntyis haudassaaa. Miksi ihmiset äöänestävät vain sillä perusteella et jäbä on homo. En käsitä
Ei suomelle sovi pressaks joku homo...johan veteraanitkin kääntyis haudassaaa. Miksi ihmiset äöänestävät vain sillä perusteella et jäbä on homo. En käsitä
Ja kyllä minulla on ihan muut syyt äänestää kuin homous, en tajua miksi siitä edes tehdään tällainen numero
Miksi vastaatte tähän galluppiin, kun kysymys kuului millä perusteella äänestätte HAAVISTOA? Ettekö osaa lukea vai missä vika?
niin tuli avattua tämäkin turha ketju, jos avaa saa vastata
Miksi vastaatte tähän galluppiin, kun kysymys kuului millä perusteella äänestätte HAAVISTOA? Ettekö osaa lukea vai missä vika?
niin tuli avattua tämäkin turha ketju, jos avaa saa vastata
"Ei tässä nyt kyllä tätä kysytty, mutta mun on ihan pakko sanoa jotain kuitenkin koska on niin paljon hankalampaa vain klikata ketju kiinni kuin täpätä vastauspainiketta ja kirjoittaa muutama rivi jotakin asiaan liittymätöntä" OOKOO :DD
Mun on oikeasti vaikea ymmärtää että tällaisia punaniskoja on ihan oikeasti olemassa.
Mun on oikeasti vaikea ymmärtää että tällaisia punaniskoja on ihan oikeasti olemassa.
Homouden takia ei tule esim. somaleita uskontonsa takia tänne.