Saanko minä Jumalaan uskovana kristittynä
olla äänestämättä Haavistoa ilman että minut leimataan persuksi, akateemisesti kouluttamattomaksi, suvaitsemattomaksi, homofoobikoksi ja vaikka miksi?
Siis jos suurin ratkaiseva tekijä on tosiaan se että uskon perinteisiin kristillisiin arvoihin, siihen että Jumala rakastaa homoja mutta ei homoseksuaalisuutta ja haluan äänelläni "ajaa" Suomea sellaisen valtion suuntaan joka noudattaisi samoja arvoja kuin itse uskon?
Tietysti sitten vielä se että Haavisto tosiaan on vain ylioppilas mutta siis tämän homoseksuaalisuuden takia minun ei oikeastaan asiaa kuitenkaan sen pidempään tarvitse edes pohtia. Olenko siis huono ihminen useimpien mielestä?
Kommentit (13)
Miksei jumala halua pätevintä ihmistä tehtävään? Miksi hän teki Pekasta homon?
rohkaisen kaikkia keskustelemaan politiikasta. Se on rakentavin tie.
t. toinen Jumalaan uskova kristitty
Mutta jos perustelut ovat nuo, olet suvaitsematon homofoobikko ja nolo idari.
missään. Yleensä minua on kuitenkin dissattu ihan vain uskontoni vuoksi, ei sen vuoksi että en halua äänestää homoa presidentiksi. Se tulee ilmeisesti nyt ihan tähän lisäksi.
Onko itselläsi oikein mahtava ja hieno olo nyt kun pääset haukkumaan uskovaista?
enempää kuin tekee ihmisistä mitään muutakaan kuin ihmisiä.
esimekriksi muslimit ja juutalaiset
enempää kuin tekee ihmisistä mitään muutakaan kuin ihmisiä.
Jos jumala on kaikkivoipa eikä homous ole hyvä asia, miksi hän ei poista homoutta?
tai toisinpäin miten Suomen tilanne muuttuisi jos äänestäisit Niinistöä? Haavisto olisi edelleen olemassa puolisonsa kanssa.
Siis jos suurin ratkaiseva tekijä on tosiaan se että uskon perinteisiin kristillisiin arvoihin, siihen että Jumala rakastaa homoja mutta ei homoseksuaalisuutta ja haluan äänelläni "ajaa" Suomea sellaisen valtion suuntaan joka noudattaisi samoja arvoja kuin itse uskon?
vain ylioppilas -hokija ja palstapersu, niin olet todellakin sanut mitä olet tilannut. Olet dissannut Haavistoa todella rumasti ja ala-arvoisesti viikkotolkulla. Kukaan ei vaadi sua äänestämään Haavistoa. Kuran sataminen niskaankin loppuu sillä hetkellä, kun lakkaat käyttäytymästä netissä kuin ääliö.
Saanko minä Jumalaan uskovana kristittynä olla äänestämättä Haavistoa ilman että minut leimataan persuksi, akateemisesti kouluttamattomaksi, suvaitsemattomaksi, homofoobikoksi ja vaikka miksi?
Et saa. Sinun tulee kunnon kristittynä antaa Pekalle anteeksi hänen, sinun mielestä, vajaavaisuutensa.
Täten sinä voit ihan hyvin antaa Pekalle äänesi ilman, että toimisit jotenkin väärin.
palstan "vaalivalvojaisissa"
t. ap
Jaa, no ihan ensimmäistä iltaa vietän nyt täällä palstan "vaalivalvojaisissa"
t. ap
Valehtelu on muuten ihan eka josta voisit aloittaa.
Noh, miltäs se nyt maistuu kun on siellä vähemmistössä eikä kukkona tunkiolla haukkumassa homoja? Onko niin ettei se olekaan niin kamalan kivaa? Mitäpä jos sinäkin oppisit tästä kokemuksesta jotain?