Jenni Haukio, ensimmäinen nainen
Kommentit (10)
diipadaapassa oli? Puhui monta sanaa sanomatta yhtään mitään.
Todella kylmän ja laskelmoidun kuvan jätti muhun.
Sitä paitsi, tuntui kuin olisi Saulin tytärtä haastateltu.
Epäaidoin ihminen jota olen koskaan kuunnellut. Pelottava! Olisin epäuskoisena varmasti nipistänyt häntä jos olisin ollut haastattelemassa.
Haukio puhui, ja olin todella yllättynyt. Kuulosti todella falskilta ja ylimieliseltä. Olin saanut erilaisen vaikutelman aikaisemmin, siis kuvittelin hänet erilaiseksi. Kovin viileän oloinen, ei mielestäni mitenkään miellyttävä.
eikö hänellä tosiaan ole mitään järkevää sanottavaa?
Ja habituskin on kuin opiskelijatytön, kampaustyyliä olisi voinut harkita huolellisemmin.
Äänestän Haavistoa toisella kierroksella, enkä tuota tekopyhää kuminaamapariskuntaa!
Haukiohan oli kokoomuksessa avustajan työssä, jossa hommassa Niinistö hänet bongasi.
Kokkareissa ei valitettavasti oikein empatiakykyä ja oikeudenmukaisuutta omaavat pärjää...
Niin epäaitoa ja aulkoaopetellun tuntuista.
Jenni on aika hauska tyyppi. Tänään YLE:n haastatttelussa tajusin yhtäkkiä, että hän on Putouksen Jani-petteri. Olemus, ääni ja puhetapa aivan yhtenevät! Ihkuu! ja tietää tietty kaikki vastaukset ja tukee Saulia. Sauli 63-v ja Jenni 34-v ainakin 20 v päästä tukee.
Marisa
Inho ja oksennus koska kokoomusmafia: http://anneliauer.com/ulvilan-murha-anneli-auerin-tapaus-ja-viranomaist…
Jenni on erittäin miellyttävä, parhaillaan haastatellaan. Erittäin hyvä puhumaan.