Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä karppaajalle kahvipöytään tarjolle??

Vierailija
22.01.2012 |

tuttavani on aloittanut karppauksen eikä enää syö siis keksiä tai pullaa. mitä tarjolle??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivulta löytyy ainakin mutakakkua jne. jotka sopivat karppaajille.

Vierailija
2/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain täysrasvaista rahkaa (makeutettu Stevialla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistui väkevälle, ei ollut hyvää

Vierailija
4/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en halua syödä sitä p*skaa mitä ne syö ja se ei halua syödä sitä p*skaa mitä mä syön, ja kiivas väittely siitä on usein tullut, kun karpit aloittaa sen fundamentalistisen vaahtoamisen, missä silmät pyörii päässä ja nyrkki hakkaa pöytää.

Heippa.

Vierailija
5/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kunnon pastaa.

Vierailija
6/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssyistä laitan gluteenittomia ja maidottomia leivonnaisia, mutta karppaajat saavat tyytyä pelkkään kahviin, ellei leipomukseni maistu. Oikeastaan välttelen karppaajien kylään kutsumista, sillä sen verran itseään korottavaa porukkaa ovat.

Eli ap, ei paineita. Laita tarjolle sellaista, mistä itse pidät.

Vierailija
7/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistui väkevälle, ei ollut hyvää

varmaan tottumuskysymys kun siinä on tummaa suklaata ja silleen. Ite tykkään vaikken karppaaja olekaan.

Vierailija
8/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jotain tarjota, osta hyvää tummaa suklaata (hiilihydraatteja 25-30%). Pähkinät käy myös oikein hyvin, ei tarvitse leipoa mitään!

t. karppi

Vierailija
9/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssyistä laitan gluteenittomia ja maidottomia leivonnaisia, mutta karppaajat saavat tyytyä pelkkään kahviin, ellei leipomukseni maistu. Oikeastaan välttelen karppaajien kylään kutsumista, sillä sen verran itseään korottavaa porukkaa ovat.

Eli ap, ei paineita. Laita tarjolle sellaista, mistä itse pidät.

Monelle karppaajalle kelpaakin mainiosti se pelkkä kaffe, kun ei tee makeaa mieli. Jos haluaa jotain niin kermaa pöytään ja tummaa suklaata tarjolle. Myös leipäjuusto lienee hyvä kahvipöytätarjottava. :) Ei sen kummempaa. Itse en karppina vaadi erityisherkkuja, jos ei mule sovi niin olen sitten syömättä vain, ja kyllä se maitokin satunnaisesti käyttettynä sopii mun kahviin.

Vierailija
10/14 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perinteinen leipäjuusto on hyvä kun sopii sekä karppaajille että on gluteeniton ja sokeriton.

Maidottomille tarjotaan kääretorttua, jossa hillotäyte.

Onneksi lähipiirissä ei ole ruokarajoitteisia, joten nämä vaihtoehdot yleensä riittävät yllätysvieraillekin.

Vierailija
11/14 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vaadi kylässä karppiruokaa. Mutta toivon, ettei emäntä loukkaannu, jos en sitten ota mitään, minulla on näet vielä lisäksi laktoosi-intoleranssi ja mahani menee sekaisin sekä kahvista, että teestä, jos en syö mitään samalla. :P Ikävää emännälle, mutta voin vakuuttaa, että vielä ikävämpää minulle!

Vierailija
12/14 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sillä ystävälläsikään on keksejä ja pullaa pöydässä jos sinä menet hänen luokseen kahville. Vai?

Vierailija
13/14 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ainakaan tarvitse kylässä laittaa mitään erikoisia herkkuja, en odota että nähtäisiin sellaista vaivaa. en välitä karppijälkkäreistäkään, sitten olisi vaan nolompaa kieltäytyä jos ne olisi just itseä varten väännetty.

JOs itse tarjoan jotain vieraille, ei se yleensä ole pullaa tms vaan vaikka juustoja, pähkinöitä, viinirypäleitä, marjoa.. tästä saa sitten kaikki napostella mistä tykkää.

Älä ota ap stressiä tarjoamisista, kyläilynhän on tarkoitus olla hauskaa!

Vierailija
14/14 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptiosiosta juustoleipäset, ja tarjoa niiden kanssa voita ja päälle vihanneksia, leikkeleitä yms. Tosi helppoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän