haavistolaiset, vassarit ym: Paavo vai Sauli, jos pakko valita?
Jos toisella kierroksella Paavo ja Sauli, kumpaa äänestät. vai äänestätkö kumpaakaan?
Itselle kyllä vaikea juttu. Pitäiskö eka kerran elämässä jättää äänestämättä ihan vaan, koska ei Paavo eikä Sauli oo edusta tarpeeksi pehmeitä arvoja... : (
Kommentit (17)
Väykkyä en suostu äänestämään missään olosuhteissa.
Väykkä on ihan kamala. Ollut aina! Jalasmökkiä ja väyrystelyä ja vääristelyä!
koska tuollaisessa parivaljakossa ei olisi minulle mitään. Jos aseella uhattaisiin, äänestäisin Niinistöä, koska Väyrynen elää pikkaisen liikaa omissa kuvitelmissaan. Tosi paikan tullen en kyllä tiedä, pystyisinkö piirtämään Kokoomuksen ehdokkaan numeroa mihinkään lappuun.
ihan henkilötasolle tässä valinnassa.
Väyrysen ja Niinistön kesken valitsen ehdottomasti Niinistön.
Väyrynen on kuvottaja, lipevä, itserakas, tyhmä, keskustapuoluelainen, valehteleva paska.
Niinistö on sinänsä fiksu, vaikken kaikesta sama mieltä olekaan. Sitä ei sinänsä tarvitse hävetä.
Klo 22 (noin) tiedetään kuka on Niinistön kanssa jatkossa.
ei ole pakko äänestää. Kumpikaan noista niljakkeista ei saa mun ääntä
niin en äänestä lainkaan. Ei pysty, liian hapokasta.
Sauli on fiksu, vaikka oikeistolainen onkin. Kokoomuksen äänestämine tulee kyllä tekemään tiukkaa...
Paavo on toisaalta niin vitsikäs, että siinä olis syy äänestää sitä...
menkää kuitenkin jättämään tyhjä lappu. Siinä on enemmän sanomaa, kuin että ei mene äänestämään. Mun mielestä ainakin.
Se on jotenki dramaattisempaa ja poliittisempaa! : )
valinta helppo ja selvä. Ei tarvitse edes perustella Niinistön paremmuudella, Väyrysen epärehellisyys ja lipevyys riittää perusteeksi olla äänestämättä häntä.
Mä en ikinä voi käsittää, millainen ihminen äänestää Väyrystä? Oikeasti, se on Suomen niljakkain ja valehtelevin limanuljaska. Mä kuolen jos siitä tulee presidentti. Pahin painajainen ikinä.
Mä niin toivon, että Haavisto ois kakkosena.
tyhjää (tosin täytyy myöntää, että jos tilanne lähestyisi 50-50:ä niin tuntisin painetta äänestää Niinistöä).
Mä en vihervasemmistolaisena ole pehmeiden arvojen vaan suvatsevaisuuden kannattaja, ja kun arvomaailmaa punnitaan on nykykokoomus äärimmäisen liberaali verrattuna vl-henkiseen keskustaan.
mutta onneksi ei tarvitse sillä Haavisto ON toisella kierroksella.
Ei ikinä Paavoa!