Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putkituksesta!

13.11.2005 |

Miten se tehdään?

Ollaanko sairaalassa kauan?

Itse olen miettinyt että tuleeko se meidän perheessä vielä eteen kun pojalla on ollut aika paljon korvatulehduksia.

Minulla ei ole mitään tietoa kyseisestä toimenpiteestä, mutta vähän pelottaa, että se toimenpide tulee olemaan vielä ratkaisu tähän sairasteluun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

läsnäolleena vanhempana.

Meidän poika putkitettiin yksvuotispäivänä ja siihen ovat sitten tulehdukset jääneet ( ja toiv. jäävät ) Sitä ennen oli vajaassa puolessa vuodessa 6 tulehdusta.

Poika putkitettiin yksityisellä. Mentiin klo 15, annettiin puudutusrasvat, esilääkitystä ei tarvittu kun oli niin reipas, klo 16 toimenpide jossa " humauttivat" tajun pois ja muutamassa minuutissa putket korviin. Lyhyt toimenpide. Sitten heräilemään, heräsi sylissä nopeasti, tarkkailua muutama tunti ja ennen 19 lähdettiin kotiin. Kipulääkettä laitettiin, vähän väsyinen oli. Ei muita oireita.

Vierailija
2/2 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä putkitettiin pari viikkoa sitten. Yhdeksältä sisään Pikkujättiin, vähän esilääkitystä, äidin sylissä nukutettiin (aika hassua, kun karjunta hiljeni, hiljeni ja sitten lopulta loppui kuin seinään), sitten putket korviin - kesti n. 0,5 tuntia. Pojaltamme vietiin myös kitarisat. Ja kun homma oli tehty, heräämöön vetämään vielä sikeitä ja kun uni loppui, taaperolla oli taas normaali kiihtymisaika nollasta sataan n. sekunnissa. Eli meno jatkui ihan normaalina leikkauksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla