Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ihminen päättää Suomen raha.asioista:

Vierailija
21.01.2012 |

"Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen matematiikan arvosana (lyhyt matematiikka) oli kuusi asteikolla 4–10. Hän kirjoitti ylioppilaaksi Siilinjärven lukiosta toukokuussa 1990. Iltalehden kysymykseen, miten kuutosen matematiikalla pystyy laskemaan Suomen miljardivelkoja ja Kreikan tukipaketteja, Katainen vastasi: "Minä en niitä laske, vaan teen päätöksiä". "

Hän oli valtiovarainministeri, kunnes hänestä tehtiin pääministeri, jolla on virallinen lupa jyrätä ulkoministerin neuvot olla syytämättä enempää rahaa köyhien eu-maiden pohjattomaan moolokin kitaan.

Eikö millään ole mitään väliä, ei. Tällainen on tuo hurskas kokoomuksemme, jonka piiristä meille asteleekin sitten uusi presidentti niinistö, joka aikoo vipsauttaa meidät natoon. Joten mammat, varatukaa lähettämään poikanne sotimaan irakiin ym. alueille. - Johan siellä muutama sata suomalaista onkin tuolla barbaarisilla alueilla tukemassa USA:n hankkeita

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän joutuu Jyrkille kertomaan lukujen taustat, ei Jyrkin niitä itse tarvitse laskea.

Vierailija
2/3 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen lyhyestä matikasta, tyhmä!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskee itse niitä valtion rahoja? Ei. Sitä varten on olemassa ekonomin koulutuksen saaneet virkamiehet. PM ja VTM johtavat politiikkaa ja määrittelevät sen suuntaviivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi