Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iloista isänpäivää HUHTIKSET !

13.11.2005 |

Tässä taas ollaan hereillä klo 4, kun pikkuneidin suoli toimii kellontarkasti ja jättikakat tulee aina tasan neljältä. Neiti tutkii kirjahyllyä ja äiti surffailee netissä... Millähän tuota aikautusta voisi siirtää? No, päästäänhän sitä tunnin päästä taas nukkumaan tunniksi tai pariksi, kun on pahimmat pomput poissa.

Pitäisiköhän se kakku nyt jo laittaa valmiiksi... Meillä on isälle tehty oma kahvimuki, jossa lukee " Isi, Isä, Isukki, Iskä, Faija" ja sitten body, jossa on " Isin oma tuholainen" . Croisantteja ja kahvia viedään sänkyyn, kunhan isi herää.

Onko muiden perheiden päivistä päiväunet harventuneet? Meillä nukutaan aamu-unet noin1h heräämisen jälkeen (siis n klo 8-9, aamukakkaheräilyn jälkeisten unien jälkeen...), mutta sitten on joskus päiviä, ettei päivällä nukuta ollenkaan! Toisinaan taas ne kahdet 1h päikkärit, mitkä ovat olleet tapana pidempäänkin.

Hmmm. Huomaanpa neidin oppineen uuden taidon: laatikot avautuvat ja tavoita osataan jo kaivaa esille...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä heräiltiin vasta jotain 8 aikaan, tai mies ja tyttö nousivat silloin, mie sain jäädä vielä nukkumaan. Joka aamu kun tyttö alkaa möyryämään, niin minä oon se, joka ei saa enää nukutuksi, mutten jaksa vielä noustakaan..Tänä aamuna sitten mies yllätyksekseni otti vaan tytön kainaloon vaipan vaihdon jälkeen ja lähti olkkarin puolelle.

Tänään on kans muuten meidän eka hääpäivä!! Sattuikin sopivasti miehen ekalle isänpäivällekin..Just kävi mun vanhemmat kylässä ohikulkumatkallaan ja kyselivät, että miltäs se eka isänpäivä tuntuu.. Hyvältähän tuo, kuulemma:)

Kyllä pitäisi kehua tuota miestä vähän useemmin, siivoileekin täällä silloin tällöin ihan oma-aloitteisesti! ja leikittää tyttöä ja ruokaakin laittelee aina välillä.. Vaikka riitaakin välillä tulee, niin viimestään hyvinä päivinä kyllä muistaa miksi just tuon miehen " valitsi" :)

Mulla on ne oudot kivut vaan lisääntyneet, meinaa mennä tappeluksi sängystä ylösnouseminenkin välillä, niin mies on silloinkin kyl kultaakin kalliimpi, ku hoitaa tyttöä. Johtuu varmaan osaksi liikunnan vähyydestä, mut kyllä tässä on pakko olla muutakin, ei ihminen normaalisti näin kipeä oo joka päivä:(

No, siinä tuli tän päivän valitukset, mukavat isänpäivät vaan kaikille! Muistakaa kehua niitä nyt ainakin tänään kovasti:)

-Milenna ja Miia s.27.4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla