Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mukaan Kalastajan vaimo on "ihan tavallinen" ??

Vierailija
19.01.2012 |

Alempana oli mielenkiintoinen kommentti: hänen blogiaan on kiva seurata kun kaikki on niin tavallista.

NO EI JUMALAUTA TOSIAAN OLE !

Kyllä se on kaukana tavallisesta, suomalaisesta ÄIDISTÄ.

Ei minulla ole ainakaan

a) varaa tuollaisiin vaatehankintoihin

b) aikaa kuvata itseäni siellä ja täällä ja aina eri vaatteissa

c) varaa ylipäätään tuollaiseen elämään

d) enkä tosiaan näytä hänenlaiseltaan vaikken nyt varsinaisesti itseäni mitenkään laiminlyö, meikkaan ja tykkään itsekin pukeutua mutta en tosiaan näytä noin kauniilta.

ELI se on kaunana tavallisesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin näkökanta varmasti riippuu siitä, minkä kokee tavallisena.

Mielestäni hän on melko tavallinen suomalainen (ei kai kauneus tai meikkaus ole epätavallista tai tavallisuudesta poikkeavaa), jolla on tavallinen työ (sairaanhoitoja tms. ja ohjaa jumppia vapaa-ajallaan).

Ha he tuntuvat elävän tavallista lapsiprheen arkea (työntekoa, lasten kanssa oloa, retkiä, kyläilyjä). Ihan normielämää tuollainen mielestäni on.

Ainoa epätavallinen asia on se, että hän asuu Norjassa - ja tämäkin vain suomalaisen näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
2/3 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai katsonut vaan kuvat?

Olen ymmärtänyt että kierrättää vaatteita, ei kaikki ole uusia. Ja töissä käyviä ihmisiä, miksi ei olisi varaa tuollaiseen elämään? Ja on selvästi viitseliäs ja energinen nainen. Ja huoliteltu. Itse en laiskuuksissani samaan pääse.

Mutta minustakin on ihanan tavallinen kun vertaa niihin blogeihin jossa kaikki-aina-on huippua-ja täydellistä-jne. Johannalla ne huippuhetket näyttävät liittyvän usein muuhun kuin tavaraan.

Oikea hyvänmielen blogi ainakin minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) vaatehankinnoissa ei mitään ihmeellistä. Huomaa, että kotiäiti/jumpanvetäjä, niin voi olla hippi, velour, siisvouspaidoissa ja isoissa huiveissa. Omassa ammatissani noin ei voi pukeutua. Ja vapaaajalla en jaksa kotona pyöriä farkuissa ja korkkareissa, monissa paidoissa ja huiveissa.

b) samat vaatteet, kengät, laukut varsinkin. Eihän kuvan ottaminen kauaa kestä.

c) koti vaikuttaa vaatimattomalta, siis tarkoitan ettei ole arvoesineitä, -tauluja, teknologiaa tai designkalusteita. Aivan basic meininkiä.

d) jokainen näyttää omanlaiseltaan, varmasti on monta blogin tynkää perustettu hänen matkimismielessä.

Jos haluaisi parantaa, niin prameampi koti, enemmän designia, kiinnostavia lomakuvia ja kohteita, ruokaohjeita ja ruokakuvia. Juhlia, kuvia juhlista. Lemmikki. Koti on vähän kalsea ehkä juuri lemmikin puutteesta.

Jutut on mielestäni kepeitä ja jotain kivoja vinkkauksia vaatemerkkeihin, joihin ei täällä prisma-keskolandiassa aina törmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi