Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihduttaminen / kiinteyttäminen

Vierailija
19.01.2012 |

Eli olen 170 cm ja 67kg, eli ihan normaalipainoinen kyllä mutta ennen lapsen saantia olin siro ja hoikka, nyt vatsamakkaraa on reilusti ja takareidet ja takapuoli täynnä selluliittia. Reidet ja selkä myös ruvennut kunnolla keräämään läskiä. Sisäelimistäni entiedä.. rasva % oli 25 eli aika paljon!

Olen nyt liittynyt kuntoklubiin ja tarkoitus on lähinnä kiinteytyä ja saada nuo läskit pois. Personal trainer sanoi että minulle sopiva rasva 5 olisikin alle 20 %.

Miten onnistun tässä ja kauanko aikaa vie? Riittääkö jos käyn salilla 2* viikossa ensin alakroppa ja sitten yläkroppa? Sitten 2* viikossa 1h kävelylenkki? Salin jälkeen infrapunasaunaa 30min. mahdollisesti voisin käydä salilla 4* viikko, mutta olisiko yksi kerta hyvä olla pelkkää esim crosstrainerilla polkemista?

Sitten syömisistä.. Pitääkö minun jättää ihan kaikki herkut sun muut pois? Vai riittääkö että pidän vaikka karkkipäivän kerran viikossa, sillä en ole mitenkään sairaalloisen ylipainoinen kuitenkaan ja syön muutenkin terveellisesti.

Helppiä, kuinka nopeasti olette normaalimitoista saaneet itsenne timmiksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella niukasti ja liikkumaan paljon. Herkkuja ei voi syödä.

Vierailija
2/4 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea toki rääkkäämään itseäsi jos haluat, mun mielestä tärkeintä olisi löytää elämäntapa missä on hyvä olla ja liikunta ei ole pelkkää kehonmuokkausta vaan toimintaa, josta nauttii. Rasvaprosenttisi on ihan normaali naiselle, alle 20 kuulostaa mielestäni liian vähältä.

http://www.tohtori.fi/?page=7481805&id=6362126

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni vaan ei ole kivaa kun jenkkakahvat pursuilee ja jokapaikka hyllyy :D Eli rupean todella ilmeisesti rääkkäämään itseäni, harmi kun joutuu jättämään herkut pois. Mutta osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti kiinteytyy? Tottakai tässä ollaan ihan pysyvien elämäntapojen etsimisen kannalla mutta ensin pitäisi päästä niihin tavoitteisiin.

T. AP

Vierailija
4/4 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyin kuinka nopeasti kiinteytyminen on alkanut jopa tällaisella 50+:lla! Olen normaalipainoinen eikä paino olekaan pudonnut kuin 700g, oletan että pikemminkin noususuunnassa kun tuota lihasmassaa tulee. Olen ns sohvaperuna mutta jossain piilossa on lihaksia hyötyliikunnasta koska vastukset ja painot treenatessa ei ole lähelläkään minimiä. Senttejä hävinnyt n 1,5-3 kauttaltaan, jenkkakahvat sulamassa ja appelsiininkuoret reisissä madaltuneet.

Treenaan tunnin joka toinen päivä; aloitan 15 min soudulla täysin vastuksin, sitten vähän käden lähentäjiä ja ojentajia ja jalkojen samoin - jm peppu kapenee mukavasti:) Sitten juoksua tai pyöräilyä 15 min perustasoa (tekee "hyvää" selluliitille). Loppuaika vyötärön kiertäjiä (yritän karkottaa sitä sisäistä rasvaa), peppu- ja ala/keskiselän lihaksia. Monia laitteita käytän nurinperin, eli en punnerra pelkästään saadakseni lihaksia vaan pidän myös "vastaan" eli yritän venyttää lihaksia (niska-päänsärkyiselle selän/lavan lähentäjien venytys tärkeää).

Kroppa on jo muotoutunut selvästi, vyötärö palaa sittenkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan