Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuhaa-palkinnon voittanut Kärkkäisen Mangneettimedia ei pääse nöyryytyksen yli

Vierailija
19.01.2012 |

Täänään ilmestyvässä lehdessä ja nettisivuilla huijataan lukijaa vailla omaatuntoa. Viikon paras kusetus liittyy skepsiksen myöntämään huuhaa-palkintoon. "toimittajat" joiden nimien julkaiseminen on lopetettu, ovat keksineet siiteerata (ilman lupaa) ruotsalaista huuhaa-sivustoa NewsVoice. Samanlainen jymäytysporukka on ruotsissa myöntänyt vastapalkinnon sikäläiselle skepsikselle. Tämä on mangneettimediaporukan mielestä riemastuttava uutinen. He kehtaavat myös pokkana viitata itseensä väittämällä, että myös Suomen skepsistä on arvosteltu. Kylläpä "toimittajille" ottaa koville. Lehti on muuten täynnä netistä varastettuja juttuja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei ollut yllätys, että magneettimedian vaalikoneen kysymyksiä on varastettu Helsingin sanomilta. Koko lehti on täynnä juttuvarkauksia.

Vierailija
2/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen aina huolella kaikki jutut siitä lehdestä. Kertaakaan en ole joutunut vielä pettymään :D

Mulla tosin tuo julkaisu on jo ruvennut vaikuttamaan ostokäyttäytymiseenkin. Ennen asioin Kärkkäisellä suht tiuhaan, mutta nykyään välttelen sitä. Katson, että yritys, joka julkaisee tuollaista lehteä, edustaa samantyyppistä humpuuki-arvomaailmaa itsekin. Se taas ei ole minun juttuni, joten en sitä halua myöskään taloudellisesti tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua tuon alemman blogin kirjoitusvirheille.

Vierailija
5/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tukea blogin ylläpitoa niin tilinumero on FI85 3939 0033 2259 XX BIC-tunnus SBANFIHH

Vierailija
6/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täänään ilmestyvässä lehdessä ja nettisivuilla huijataan lukijaa vailla omaatuntoa. Viikon paras kusetus liittyy skepsiksen myöntämään huuhaa-palkintoon. "toimittajat" joiden nimien julkaiseminen on lopetettu, ovat keksineet siiteerata (ilman lupaa) ruotsalaista huuhaa-sivustoa NewsVoice. Samanlainen jymäytysporukka on ruotsissa myöntänyt vastapalkinnon sikäläiselle skepsikselle. Tämä on mangneettimediaporukan mielestä riemastuttava uutinen. He kehtaavat myös pokkana viitata itseensä väittämällä, että myös Suomen skepsistä on arvosteltu. Kylläpä "toimittajille" ottaa koville. Lehti on muuten täynnä netistä varastettuja juttuja.

Hulluna vaahdotaan, miten joku toinen on NIIIIIN tyhmä, ja itse ei osata kirjoittaa edes jutun avainsanoja oikein.

Ihanko oikeasti SINÄ naurat toisten kirjoitusvirheille, mutta itse kirjoitat useampaan kertaan MaNgneettimedia??

Vierailija
7/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnustan, että mielestäni argumenteista tai muusta kettuilusta lähtee heti pois vakuuttavuutta, jos ne kirjoitetaan huonolla kielellä. Skepsiksen juttuja olen joskus seuraillut, Magneettimedia taas ihan uusi tuttavuus, googlailin.

Vierailija
8/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa soittaa enkä käydä

Vierailija
9/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääköhän sittenkin iltapäivällä kaivaa lehtikorista ko. aviisi esille ja lukea se pitkästä aikaa... yleensä heitän sen lukemattomana lehtikoriin vaikka kaikki paikallislehdet muuten tapaan lukeakin. Sais varmaan taas hyvät naurut.

Vierailija
10/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen aina huolella kaikki jutut siitä lehdestä.

Kertaakaan en ole joutunut vielä pettymään :D

Vierailija
11/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua tuon alemman blogin kirjoitusvirheille.