Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut sairauslomaa selkäkivun takia

Vierailija
16.01.2012 |

Hoitaja käski vaan syömään särkylääkettä. Mulla on istumatyö ja työskentely on aika tuskaa tämän kivun kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle.

Nouse välillä ylös jaloittelemaan.

Nykytietämyksellä selkäkipuja ei hoideta enää levolla vaan liikunnalla.

Vierailija
2/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumatyötä tekevä tarvitsee sairauslomaa selkäsärkyyn.

Särkylääkkeet ja liikkuminen auttavat toipumisessa. Istuminen vaan pahentaa selkävaivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta ja kiropraktikko ja uiminen auttoi mulla.

Ei sairasloma auta.

Vierailija
4/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on juuri selkäkipuiselle. mutta totta ettei lepo auta, vaan liikunta. särkylääkkeet käyttöön ja oman tuntemuksen mukaan liikkeelle.

Vierailija
5/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa selkään aina jokunen käynti osteopaatilla. Siellä naksautellaan, hierotaan ja lisänä mun osteopaatti käyttää myös akupunktiota. Särkylääkkeitä ei kantsi määräänsä kauempaa vetää, niillä saa vain vatsansa hajalle. Myös pilates on auttanut mua selkävaivoissa.

Vierailija
6/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitäni tekemään.. Toki olen töissä ollut särkylääkkeiden avulla. Mutta jos selkä on ollut niin kipeä, ettei ole pystynyt työntekoon, ei ole koskaan ollut ongelmia saikun kanssa. Aina olen saanut sitä juuri sen verran kuin tarvitsen.

Eli et ole tarvinnut saikkua. Ihan normaalia, että saat särkylääkereseptin ja menet töihin. Nouset välillä ylös jaloittelemaan. Tilaat itsellesi hieroja-ajan ja alat harrastamaan liikuntaa ja hoitamaan itseäsi.

Vierailija
7/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin yöt polvillani lattialla tyynyyn nojaten, koska en voinut muuten olla. Kävely olo lähes mahdotonta, istuminen karmeaa. Särkylääkettä tuli ja ohjeita liikkua.

Onneksi menin yksityiselle lääkärillle, joka määräsi kuvaukset ja kas, paha välilevynpullistumahan se siellä. Se vain paheni liikunnasta, joten sain hoidoksi liikkumattomuutta siihen asti, kunnes selkä leikattiin 10 vrk myöhemmin.

Vierailija
8/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajille saattaa olla annettu ohjeet, että jos pärjää ilman lääkäriä, niin töihin vaan ja venyttelyä.

Vierailija
9/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa lääkärin luo. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän