Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi 28 vuoden jälkeen

Vierailija
16.01.2012 |

Onko tällä palstalla muita kun minä? ollut näinkin pitkässä suhteessa. Itse en ole vaimoani pettänyt tänä aikana, mutta myöntää täytyy että panokerrat ovat vähentyneet kuukaudessa 2-3 kertaan. Onhan seksi vieläkin mahtavaa kun esileikit ovat mukana, välillä kyllä tuntuu että tekisi mieli katsoa ja kokeilla olisko vieras pillu minkälaista. Oottelen asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla muita kun minä? ollut näinkin pitkässä suhteessa. Itse en ole vaimoani pettänyt tänä aikana, mutta myöntää täytyy että panokerrat ovat vähentyneet kuukaudessa 2-3 kertaan. Onhan seksi vieläkin mahtavaa kun esileikit ovat mukana, välillä kyllä tuntuu että tekisi mieli katsoa ja kokeilla olisko vieras pillu minkälaista. Oottelen asiallisia vastauksia kiitos.

Onkohan vieras ruoho, tässä tapauksessa aisa, makseampaa

Vierailija
2/2 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on näin hienoja miehiä olemassa. Oikein sydäntä lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi