Jes, sainpas seksiä viime yönä!!
Ihan perinteisesti baarista löydettiin toisemme ja ei muuta kuin yökylään.
Täytyy sanoa, että välillä se vaan natsaa, seksi sujui todella loistavasti, ei mitään surkeaa känniräpellystä. Tykättiin samoista asioista eikä tarvinnu paljoo puhua :))))))))
Aamulla häivyin ennenkuin mies heräsi, inhoan niitä kiusallisia tilanteita jossa pitää toivotella hyvät huomenet yms yms. Nyt makaan tyydytettynä sohvalla ja katson frendejä.
Eihän noin yhen yön jutut läheskään aina toimi, suurin osa on ihan kauheeta, mutta nyt toimi!!! :)))
Mies tietty oksentaa siellä kotonaan pönttöön ajatellessaan mua, mutta väliäkö sillä. Tuskin nähään enää ikinä.
Ja joo, kumia käytettiin.
Kommentit (4)
mut siis enhän mä tiedä mitä hän ajattelee seksistämme, ties vaikka piti huonona vaikka minä pidin hyvänä :D Tosin eihän sillä mitään väliä ole! :)
ap
Eihän sillä pitäisi mitään väliä olla, että mitä partneri ajatteli seksistä, kunhan itse nautit:) Itsellä ainakin aina yhden yön juttuja etsittäessä en edes ajattele kumppanin mahdollista nautintoa - olen niin itsekäs, että ei kiinnosta kukaan tai mikään muu kuin minä.
Oksentaisin tosiaan pönttöön, jos nainen häipyisi ennen kuin herään. Arvelisin jotain menneen pahasti vikaan. (Yleensä ne aamulla alkavat haaveilla naimisiin menosta ja lapsista, mikä on sekin jossain määrin pelottavaa.)
että sulle jäi hyvä fiilis :)