Näyttäiskö tuo valkoinen mekko hyvältä päälläsi?
Kommentit (16)
rusketustakin tarpeeksi valkoiseen vaatteeseen
Suunnilleen samalta kuin Mirandan päällä.
mutta kyllä se varmaan melko OK-näköinen olisi mun päällä.
170cm/ 57 kg. Kohtalaisen kiinteäkin jopa =)
malli, joka minulla istuu täydellisesti. Vaatii kyllä kunnon pushupit.
En tiedä Mirandan kokoa, itse olen 177 cm pitkä ja oletan siis, että saisin oman kokoseni vaatteen (mittani ovat 93-74-99).
normaalimitoissa (168/53) suunnilleen samalta, ehkä rinnan kohdalta saataisi olla vähän väljä. Tosin nyt rv 25 ei menisi millään päälle :D
Tosin mieluummin laittaisin sen Jessica Bielin kullanvärisen pitkän mekon, se oli UPEA!
Itse asiassa tuollainen vartaloa myötäilevä klassinen kotelomekko istuu vartalonmalliini (tiimalasi) aika hyvin. Mitat 163/52 (ry92,vy62,ly91). Vaalean ihoni takia tarvitsisin varmaan eri värinkin hamekankaaseen...
Vaikka melkein mikä tahansa varmasti näyttäisi hyvältä noin upean naisen päällä, tuosta hameesta en pitänyt. Kankaan väri ja kiilto eivät miellyttäneet ja ja erityisesti se, että saumat näyttivät "vetävän", teki hameesta vähän halvan näköisen (mitä se varmaankaan ei ollut...).
Ei tarvita kuin kunnolliset alusvaatteet. Olisi ihan hyvä minullakin, oikeassa koossa, joka on 38-40. Mieluummin kuitenkin jokin muu väri ja mattapintaisempi kangas.
Minulla on yli 20 kiloa liikaa tuollaiseen mekkoon. Siksi rouskutan täällä kaalin lehtiä. Hitsi miten vaikeaa on laihduttaa!
Rupesi ihan kammottamaan, kiskoisin heti pois, jos joku olisi suostutellut mut kokeilemaan sita.
Se E. Rossumin beige mekko oli KAUNIS!
Valkonen "silkki" paksuntaa ihan törkeästi, lisäksi mulla a-kupit ja luinen rintakehä jota avoin v-rintamus ei imartele. Näyttäisin läskiltä ja epämuodostuneelta.
En muutenkaan tykkää superlyhyestä helmasta ja avoimesta rintamuksesta samassa tiukassa vaatteessa. Halvan näköistä.
En tosin käyttäisi tuollaista mekkoa, koska oloni olisi kiusaantunut näkyvän rintavaon takia.
Se ei edes mahtuis mulle