Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinor ja greippilimppari, onko hyvä paukku?

Vierailija
14.01.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäänkin ihan hyvä paukku ja sulle greippimehulla ilmeisestikin tarpeen, tuohon huomionhakuisuuteesi.

Vierailija
2/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tää onkin limua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta mitään oloja saa

Vierailija
4/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hyvä paukku. Oloja jos tahtoo, löytyy kaapista kyllä siihenkin ratkaisu, mutta ei oo tarvetta.

Mut nukuttaako ketipinor paremmin jos sen vetää greippilimun kanssa?

Vierailija
5/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörhösekakäyttäjiä,,kohta tapetaan harhoisaan lapset ja puoliso.

Vierailija
6/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvetta käydä siellä. Että oikeen oloja.. joo.

Vierailija
7/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks pennut ja äijä on muualla.

Vierailija
8/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kysellä. Kuka täällä tietää yhtään mitään, mut kaikki tuntuu olevan kaiken asiantuntijoita. Ok, ketiapiinin kanssa taidetaan varoittaa greipin käytöstä yhteisvaikusten vuoksi. Siitä en tiedä, mut AP:lle, että älä sit osta sitä greippilimua, osta cokista tai jaffaa :D

Vierailija
9/15 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en mä sitä litrakaupalla juo, viikonloppuna vaan ison pullon. Et haittaako tuo jos nukkuu vähän sikeemmin tai ei nuku, riippuu lisääkö greippi ketiapiinin vaikutusta vaiko ei.

Vierailija
10/15 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni Ketipinor + greippimehu tehostaa Ketipinorin annosta 16-kertaisesti,tai muistanko oikein. Joo no susta se varmaan kuulostaa hyvältä paukulta,mutta en usko,että tämäkään psyykelääke tekee hyvää oloa tehostettuna. Itselleni kerran yksi toinen psyykelääke kasvatettiin 2-kertaiseksi annos niin sain extrapyramidaaliset oireet,jotka johtivat sairaalapäivystykseen enkä ole koskaan kokenut mitään niin kamalaa. Mutta onnea vaan yritykseen,jos totakin nyt tosiaan pitää kokeilla.

Vierailija
11/15 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni Ketipinor + greippimehu tehostaa Ketipinorin annosta 16-kertaisesti,tai muistanko oikein. Joo no susta se varmaan kuulostaa hyvältä paukulta,mutta en usko,että tämäkään psyykelääke tekee hyvää oloa tehostettuna. Itselleni kerran yksi toinen psyykelääke kasvatettiin 2-kertaiseksi annos niin sain extrapyramidaaliset oireet,jotka johtivat sairaalapäivystykseen enkä ole koskaan kokenut mitään niin kamalaa. Mutta onnea vaan yritykseen,jos totakin nyt tosiaan pitää kokeilla.

Limua. tää on rutiini.

Vierailija
12/15 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytinhän mä alkoakin masennuslääkkeiden kanssa eikä niistä yhdessä mitään erityistä tullu.

Vierailija
13/15 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hyvä paukku. Oloja jos tahtoo, löytyy kaapista kyllä siihenkin ratkaisu, mutta ei oo tarvetta.

Mut nukuttaako ketipinor paremmin jos sen vetää greippilimun kanssa?

Eiköhän se nukuta ilmankin. En kehottaisi ottamaan greippilimua (tai lonkeroa) sen kanssa, siitä ei ainakaan mukava olo seuraa. Olen nähnyt läheltä tapauksen, nukkui kyllä ja pitkääään, mutta jalat pettivät ja pelkäsi sydänkohtausta siinä välimaastossa.

Vierailija
14/15 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join ketipinor-hoidon lonkeroa, josta seurasi antabusreaktio.

Vierailija
15/15 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi kertoi tähänkin vastauksen: Greippi ilmeisesti vain pitkittää unen määrää. Tosin en tiedä paljonko limsassa on greippiä. Taitaa limuihin vain näyttää hedelmää ja lisätä värin ja sokerin.

Joten ei ole mikään mahdoton paukku, etkä siihen kuole. Ja tuskin näet pieniä vihreitä greippipalloja telkkarin vasemmalla puolella nurkassa.