Miksi minua ahdistaa se jos lapsella on harrastusmeno useammin kuin
2x/vkossa?
Nyt taas kun katsoin kalenteria niin siellä seisoo 3-4x/vkossa treenit ja jopa 4pvänä peräkkäin (pe, la, su ja ma) :/
Lapsi ei kärsi ja koulu on tietty nro1 mutta miksi minua ahdistaa ja tympii ajatuskin siitä, että meno olisi useammin kuin 2x/vkossa??
Kommentit (7)
Olen pitänyt aikalailla rajana tuota kahta kertaa viikossa. Voisitko vaan jättää yhden noista kerroista pois. Kyllä minusta tokaluokkalainen voisi vielä leikkiä ja puuhata muuta iltaisin, kuin harjoitella jotain lajia.
Varsinkin jos itsekään et siitä tykkää.
tyttö 10v. Ja haluaisin kyllä pitää sen useempana iltana kotona... Ahistus alkaa päivällä ku tajuan että tyttö on taas illan harrastuksissaan.
"Aina" pitää elää harrastuskellon mukaan, kun mieluummin haluaisi elellä illat tuijottamatta minuuttiviisaria.
siis 2 kertaa viikossa. Kun päivät on yhtä aikataulun perässä juoksemista niin soisi iltojen olevan muuta. En edes jumpissa käy tai kavereiden kanssa harrasta, koska haluan mennä silloin kun parhaalta tuntuu, enkä juoosta jonkun aikataulun mukaan.
Harrastuskertoja 5 neljänä päivänä viikossa ja päälle vielä pelit. Harrastukset lapsi on valinnut ihan itse. Koulu sujuu loistavasti, joten itse valitut harrastukset ovat ihan o.k.
Harrastuskertoja 5 neljänä päivänä viikossa ja päälle vielä pelit. Harrastukset lapsi on valinnut ihan itse. Koulu sujuu loistavasti, joten itse valitut harrastukset ovat ihan o.k.
miten jotkut eivät jaksa sitä kuskaurumbaa. Eikä tarvitsekaan jaksaa.
Ap