Mua ärsyttää jos jotain ärsyttää jokin ja sen pitää sanoa siitä ja pahoittaa toisen mieli!
Tuli mieleen toisesta ketjusta jossa kehotettiin sanomaan suoraan jos joku ärsyttää (aiheena oli kun joku on kahvipöydässä tuppisuuna). Onko ihmiset nykyisin todellakin niin itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä että muokkaavat mielummin muita ihmisiä kuin itseään? Jos mua ärsyttää jokin, niin kyllä mäkin yritän ratkaisua siihen keksiä, mutta en tosiaan menis sanomaan toiselle että voi että mua ärsyttää kun et saa siinä sanaa suustas. Eikö normaalijärkinen ihminen miettisi miten saisi hiljaisen mukaan keskusteluun, kysyä häneltä että hei mitäs sä olet mieltä tästä ja muutenkin kysellä jotain että toinen saisi edes muutaman sanan sanottua. Tai jos mies jättää sukat lattialle niin sen sijaa että sanoo että voi että mua sieppaa noi sukat taas tossa lattialla, niin sanoo pyydä vaan mielummin viemään ne pyykkikoriin.
Ja jos joku ärsyttää, av on myös hyvä kanava purkaa anonyymisti, kunhan muistaa että ketään ei voi tekstistä suoraan tunnistaa :)!