Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesilaskun tasauslasku!!!!!

Vierailija
13.01.2012 |

Meille tuli tänään vesimaksun tasauslasku 200 e. Se on viime vuoden alusta alkaen mitattu, MUTTA me ollaan muutettu tähän nykyiseen asuntoon vasta toukokuussa. Soitin isännöitsijälle, että kai se on huomioitu laskussa, ettemme maksa muiden vesiä niin tämä totes, että "jaa no se vesimittari ois kyllä pitäny varmaan lukea sillon ku te ootte siihen muuttanu. Ei voi kyllä nyt mitään. Joudutte maksamaan sen." Voiko näin oikeasti tehdä kun kerran isännöitsijän vika??????? me kyllä ilmotettiin meidän muutosta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne isännöitsijätkään mitään järjenjättiläisiä ole.. tuntuu että vähintään joka toisella isännöitsijällä on jotain ongelmia itsensä tai muiden kanssa..

Vierailija
2/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on teidänkin tehtävä huolehti, että mittari on luettu.

Meillä on aina edelliset asukkaat sanoneet, että mittari on luettu. Siltikin olen aina itse varmistanut asian, samoin sähkön kanssa.

Toisaalta tuo lasku on voinut syntyä teiltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on teidänkin tehtävä huolehti, että mittari on luettu.

Meillä on aina edelliset asukkaat sanoneet, että mittari on luettu. Siltikin olen aina itse varmistanut asian, samoin sähkön kanssa.

Toisaalta tuo lasku on voinut syntyä teiltäkin.

Vierailija
4/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesimittarien lukemat niin on ainakin sitten varmasti asia hoidettu...

Kaverille tuli kanssa mut tuli 600€ lasku... olin monta monta kertaa hälle sanonut että ilmoita se lukema kun muutat mut ei vaan saanu aikaseks, kiva maksella sellasta sitten...

Vierailija
5/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vesimittari luetaan kun muutetaan uuteen asuntoon. meilläkin oli lukemat aivat miten sattuu kun muutettiin ja saatiin lasku. eipä tarvinnu maksaa kaikkea kun oltiin luettu mittari itse. sähkömittaria ei voi itse lukea, sen lukee sähköyhtiön mies..

Vierailija
6/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hajua missä täällä vesimittari. ja me kyllä sitte näköjään hölmönä luotettiin, että se on luettu kun edellinen omistaja niin sanoi...

Vierailija
7/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesimittarien lukemat niin on ainakin sitten varmasti asia hoidettu...

Kaverille tuli kanssa mut tuli 600€ lasku... olin monta monta kertaa hälle sanonut että ilmoita se lukema kun muutat mut ei vaan saanu aikaseks, kiva maksella sellasta sitten...

kaikista mittareista...

Vierailija
8/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vesimittarit eivät ole asunnoissa, silloin huoltomiehet lukevat kaikkien asuntojen vesimittarit.

Omistaja vastaa vesilaskusta.

Omistajan vaihdoksen yhteydessä pitää ko asia sopia myyjän ja ostajan välillä. Useimmiten mittari luetaan ja vesi laskutetaan. Et voi olettaa, että isännöitsijä (joka ei edes laskuja tee vaan kiinteistökirjanpitäjä) paimentaa jokaisen omistajanvaihdoksen yhteydessä asiat kuntoon. Aina ei tieto omistajanvaihdoksesta edes tule ajoissa isännöitsijätoimistoon.

Vierailija
9/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nuo mittarilukemat pitää ottaa niin sisään kuin pois muuttaessa!!

Itse olen laittanut sähköpostia niin isännöitsijälle/taloyhtiön pj:lle kuin uudelle/vanhalle omistajalle, ettei tule jälkikäteen sanomista.

Vierailija
10/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nuo mittarilukemat pitää ottaa niin sisään kuin pois muuttaessa!! Itse olen laittanut sähköpostia niin isännöitsijälle/taloyhtiön pj:lle kuin uudelle/vanhalle omistajalle, ettei tule jälkikäteen sanomista.

Aikuiset ihmiset hoitavat tälläisen asiat ihan itse.

Olen ollut isännöitsijätoimistossa töissä ja idiooteista osakkeenomistajista ja asukkaista saisi 38 osaisen komediasarjan telkkaan ihan heittämällä :)