Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja laihdutus

Vierailija
13.01.2012 |

Sain eilen haukut ystävältäni, koska olen laihtunut 22kg imetettyäni nyt kolme kuukautta. Nuo kilot ovat siis raskausajan +kiloja ja nyt olen samassa painossa kuin ennen odotusta. En ole erityisesti laihduttanut, mutta jättänyt herkut pois. Ystäväni oli sitä mieltä että silti tämä on vauvalle haitaksi. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt hyvin, painaakin jo 7,4 kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa ei erityisesti kannata, mutta toisiahan imetys laihduttaa tavattomasti.

Nyt kannattaa pitää huolta, että syöt kunnolla ja ravitsevasti. Oletan, että lähtöpainosi on normaalipaino. Jos laihtuu kovin alipainoiseksi, niin se ei ole kyllä kenellekään hyväksi. Ei sulle eikä vauvalle.

Vierailija
2/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on siinä, että rasvakudokseen varastoituu ympäristömyrkyt ym. Kun ne lähtevät liikkeelle ja päätyvät maitoon, vauva voi saada jotakin haitallista. Mutta toisaalta on varmasti hyvä, että olet normaalipainoinen ja jaksat hoitaa vauvaa. Itse olen joskus laihtunut tahtomattani imetysaikana, mutta maitoa on silti tullut riittävästi. Voi olla, että ystäväsi on hiukan kateellinen sorjasta olemuksestasi, jos ei itse ole tyytyväinen omaan olemukseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan laihduttamatta. Minulta on lähteny noin 10 kiloa ja ne toiset 10 on kyllä sitte jääny. Mutta joillakin lähtee. Ei tarvi syödä herkkuja siksi, että paino pysyis ylhäällä :D

Vierailija
4/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu hullulta ruveta laskemaan syömisiä jotta ei laihtuisi. Syön paljon: aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Maitoakin tulee runsaasti. Joten jos en haluaisi laihtua pitäisi siis kasvattaa annoksia reilusti. Olisiko tämä kuitenkin tytölleni parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi