Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin sinua tai sinun kaveriasi ahdisteltiin talleilla?

Vierailija
13.01.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oli aika järkyttävä juttu kun katoin sen 45min. sillä tallilla missä kävin ei tainnu ku yks mies olla, nii eihän siinä paljon mahollisuuttakaan ollu. mut voin kyl arvata et ravipuolella suurempi juttu ja en kyllä hirmu yllättyny ees ollu koko jutusta, järkyttyny kyllä.

Vierailija
2/2 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan ravitalleilla. Kävin pari kertaa mukana, ja kerran yksi vanha ukko läppäs mua perseelle ku sidoin kengännauhoja. Olin 11v. Miehet myös puhuivat rivoja lapsille/nuorille. Kuulin aika rankkojakin huhuja, siis ihan seksisuhteista 13v tytöillä 30-40v jamppojen kanssa, sekä ihan surustelua heidän kanssaan. Tuo perseelle läpsiminen oli ihan normaalia siellä, ja ne tytöt ei edes millään tavalla välittäneet/kyseenalaistaneet asiaa. Olivat sitten vissiin ekaluokalta lähtien tottuneet tuollaiseen ;(

Tosiaan jo silloin homma etoi, ja en voinut käsittää kuinka NORMAALINA sitä pidettiin siellä. Tiedänpä ainakin oman tytön kohdalla sitten paremmin, jos hepat kiinnostaa, niin ehdottomasti ratsutalli (jo sillon kavereilta ymmärsin, että tällaista nimenomaan ravitalleilla, ratsutalleilla enemmän naisia ja miehetkään niin häiriintyneita paskoja), ja ainakin alkuun aina minun seurassa. Hoitohevosesta turha unelmoida, ratsastamassa toki voi käydä. Tuo hoitohevossysteemi on kyllä lasten pahinta hyväksikäyttöä myös (ainakin mitä sillon itse näin), lapset hoitaa heppoja joka päivä koulun jälkeen useamman tunnin, joskus öitä, viikonloppuina koko päivän. Ei palkkaa, saa sitten ratsastaa tai ajaa hevosilla jos haluaa. Mutta kaikista kamalinta oli kuulla vierestä kun hevosen omistaja haukkui lapsen lyttyyn jos jotakin oli jäänyt tekemättä. Siis ihan tällasia ala-asteikäsiä tyttöjä olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi